شرح روند عملیات انتقام سخت

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۱:۴۰
کد خبر: ۹۴۸۹۰۰
شرح روند عملیات انتقام سخت
روند عملیات انتقام ایران از آمریکا در پی ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حمله پهباد آمریکایی در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به شلیک موشک های ایرانی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق به دنبال انتقام از ترور سردار قاسم سلیمانی به گفت و گو پیرامون اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درخصوص حمله موشک های ایرانی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق می پردازد.

این برنامه همچنین با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ در این رابطه، تنش های میان ایران و آمریکا و ورود آن به مرحله ای جدید در پی ترور سردار قاسم سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه  نظامی آمریکا در عراق را مورد واکاوی قرار می دهد.

در بخش دیگر این برنامه، پیش بینی ها درخصوص آینده روابط میان ایران و آمریکا در پی بالا گرفتن تنش ها مورد نقد و تبادل نظر قرار گرفته و تاثیر افزایش تنش ها بر سیاست خارجی آمریکا، پیامدهای اتفاقات اخیر بر نگاه مردم آمریکا نسبت به ریاست جمهوری ترامپ و رهبری وی بر آمریکا، سیاست های آینده ترامپ در قبال ایران در پی تنش های اخیر و تاثیرات احتمالی اتفاقات اخیر بر فرآیند استیضاح ترامپ بررسی خواهد شد.

«ما مردم» شنبه 21 دی ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز