آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۳ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۳۴۱۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۳ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 3 خرداد ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری با بیان اینکه موج چهارم کرونا در استان در حال فروکش شدن است اظهار داشت: سهل‌انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی استان را به پیک پنجم این بیماری می‌کشاند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر، از ثبت 6 مورد فوتی ناشی از کرونا در شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شمار فوتی‌های کرونایی استان بوشهر تا این لحظه به یک‌هزار و 139 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 61 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده است گفت: اکنون مجموع بستری‌های بخش کرونای مراکز درمانی استان بوشهر به 292 نفر رسیده است.

کشمیری تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تاکنون 41 هزار و 500 نفر دانست و بیان کرد: بیشترین تعداد مبتلایان و بستری‌ها در شبانه‌روز گذشته مربوط به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر گزارش شده است.

وی، شهرستان‌های قرمز استان بوشهر را عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: 5 شهرستان بوشهر، دشتستان، دشتی، تنگستان و گناوه در وضعیت نارنجی و 3 شهرستان دیر، جم و دیلم در وضعیت زرد اعلام شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به اینکه خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 55 بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند خاطر نشان کرد: اکنون 38 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 18 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به طرح واکسیناسیون افزود: تاکنون حدود 28 هزار نفر در استان علیه کرونا واکسینه شده‌اند و اکنون سالمندان بالای 75 سال در حال دریافت واکسن هستند و این درحالی است که حدود 75 درصد سالمندان بالای 80 سال واکسینه شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز