آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۵ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۴۵۳۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۵ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 5 خرداد اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در انجام فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی جامعه و جلوگیری از تجمعات اظهار داشت: باید پروتکل‌های مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زمان تبلیغات انتخاباتی مورد توجه قرار بگیرد تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر، وضعیت بیماران در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته تعدادی بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه کرده‌اند که 51 نفرشان بستری شده و 28 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد بستری‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر را 251 نفر دانست و افزود: هم اکنون 251 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که 37 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 22 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی از فوتی 3 بیمار دیگر کرونایی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 2 خانم و یک آقا در شبانه‌روز گذشته به سبب ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که تاکنون یک‌هزار 144 نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را بیش از 42 هزار نفر دانست و خاطر نشان کرد: در راستای اجرا طرح واکسیناسیون اکنون سالمندان بالای 70 سال این واکسن دریافت می‌کنند که روند تزریق واکسن بر اساس سند ملی در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز