آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۸ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۴:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۵۶۹۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۸ خرداد ۱۴۰۰
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت ۴ بیمار کرونایی دیگر شمار جانباختگان این ویروس در استان به ۱۱۵۳ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را  ۲۵۳ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۴ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۰ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۳۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۹ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۴ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۴ آقا با ۸۴، ۵۵، ۶۱ و ۵۵ سال سن با سابقه بیماری دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

او افزود: تا کنون ۱۱۵۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۲ هزار و ۷۱۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: طبق سامانه ماسک اکنون ۲ شهرستان کنگان و دیر در وضعیت قرمز کرونایی و ۳ شهرستان دیلم، تنگستان و جم به وضعیت زرد و کم خطر و ۵ شهرستان بوشهر، گناوه، دشتستان، دشتی و عسلویه در وضعیت نارنجی و خطرناک هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز