آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۷۹۲۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 12 خرداد ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۴ نفر به کرونا، قطعی است.

او، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر را در زمان حاضر ۲۷۱ نفر اعلام کرد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۶۹ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۴۹ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بوده‌اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون ۳۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد، ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز سه مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید شامل دو نفر با ۸۸ و ۸۳ سال سن  و سابقه بیماری قلبی و کلیوی، و یک نفر با ۷۰ سال سن بدون سابقه بیماری.

کشمیری بیان کرد: تا کنون هزار و ۱۶۸ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۳ هزار و ۸۳۶ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری با اشاره به اینکه احتمال موج پنجم کرونا وجود دارد، از هم استانی‌ها خواست تعطیلات روز‌های آتی را در منزل بگذرانند و از دورهمی و رفتن به مسافرت بپرهیزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز