آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۷ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۹۳۷۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۷ تیر ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا 7 تیرماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری وضعیت ابتلا به کرونا در استان بوشهر را نگران کننده دانست و اظهار داشت: ۶ شهرستان ۱۰ گانه استان بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارد که نشان از افزایش ابتلا و بستری‌های کرونایی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر افزایش بستری در بخش کرونایی مراکز درمانی استان را نگران کننده دانست و بیان کرد: بستری روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار در بخش کرونایی مراکز درمانی و افزایش مرگ ناشی از کرونا در استان بوشهر نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، روند ابتلا به بیماری کرونا در ۶ شهرستان با وضعیت قرمز شامل تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان را افزایشی دانست و تصریح کرد: در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی از جمله بوشهر، جم ،دیلم و گناوه روند ابتلا و بستری در بخش کرونایی آرام‌تر است.

وی با اشاره به واکسیناسیون گروه‌‌های هدف علیه کرونا تصریح کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در حال تکمیل است و امید می‌رود از هفته آینده واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال آغاز شود.

کشمیری تعداد فوتی‌های کرونایی استان بوشهر را یک‌هزار و ۲۴۹ نفر دانست و بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز