بارندگی مدارس هشت شهرستان این استان جنوبی کشور را تعطیل کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۸۱۱۵
بارندگی مدارس هشت شهرستان این استان جنوبی کشور را تعطیل کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به شدت بارندگی مدرسه‌ها و دانشگاه‌های برخی شهرستان‌های این استان در نوبت صبح وعصر تعطیل اعلام شده است.

به گزارش برنا؛ کوروش دهقان گفت: به‌ علت تداوم بارندگی و تشدید ناپایداری‌های جوی با تصمیم‌گیری انجام شده برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای دانش آموزان، مدارس شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه و جم در نوبت صبح و عصر تعطیل شده است.

وی اظهار کرد: این تعطیلی مشمول همه دوره‌های تحصیلی می‌شود.

دهقان یادآور شد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر تاکنون بیشترین میزان بارندگی با ۹۰ میلی‌متر مربوط به شهر برازجان و کمترین میزان نیز با سه دهم میلی‌متر مربوط به شهر جم گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارندگی در بوشهر ۸۰ میلی‌متر، خارگ ۵۵.۳ ،گناوه ۵۲.۸، بندر امام حسن ۵۰.۳، اهرم ۳۵.۵، دیلم ۱۸.۲ و خورموج هشت میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

از روز یکشنبه براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر شرایط سطح نارنجی اعلام شده و انتظار می‌رود این سامانه بارشی از امروز شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر را نیز درگیر کند.

این سامانه بارشی که به همراه بارش پراکنده، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه ای است تا پایان هفته تداوم دارد.

روز گذشته نیز به دلیل شدت بارندگی مدرسه های شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد.

 

نظر شما