برگزاری اولین جلسه طرح توان افزایی بانوان در بوشهر

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۰:۳۰
کد خبر: ۵۱۶۱۴۳
برگزاری اولین جلسه طرح توان افزایی بانوان در بوشهر
این طرح در راستای ارتقای سطح آگاهی روانی و اجتماعی زنان در شهر دیر، با مدیریت اجرایی سازمان مردم نهاد کانون رشد و توسعه نجیرم و با همکاری امور بانوان فرمانداری دیر و تیم اجتماع محور اداره بهزیستی شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امروز اولین جلسه طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی بانوان  از سری برنامه های طرح امید اجتماعی با حضور بسیار خوب بانوان دیری برگزار گردید. 

در آغاز جلسه  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر ضمن  تقدیر از این طرح، با اشاره به اینکه دشمنانِ انقلاب از جنگ هشت ساله و سایر سخت گیری های سخت افزاری نا امید شدند در صددند تا از طریق جنگ نرم و نفوذ فرهنگی در درون خانواده ها، انقلاب و مردم را دچار آسیب نمایند. 

نامداردرویشی ادامه داد:امروزه خانواده ها به عنوان پایه اصلی نقش مهمی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارند. نقش مادران و زنان با توجه به وظیفه ی تربیتی آنها خیلی سنگین می باشد.

ایشان طرح امید اجتماعی را از ابتکار ارزشمند استاندار محترم بوشهر برشمردند که شامل احداث زمین های ورزشی فوتبال و والیبال در شهرها و روستاها و دوره های آموزشی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر دانست.

سپس مدرس کلاس، اقای سفالی در رابطه با خودآگاهی و تاب آوری با پخش کلیپ و پاورپوینت و ارائه توضیحات لازم، کارگاه را اداره نمودند.

لازم به ذکر است این کارگاه در هفته های آینده به صورت منظم در خانه سازمان های مردم نهاد ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز