به مناسب هفته دولت انجام شد ؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۶۹۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۰۷۲۰۲
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی۶۹۳ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر
به مناسب هفته دولت در آئینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی 693 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امراله پاراد صبح امروز در افتتاح و آغاز عملیات اجرایی693  پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر  گفت : از پروژه های یاد شده 546 پروژه با بیش از 521 میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث 252 هزار متر شبکه فشار متوسط، احداث 220 هزار مترشبکه فشارضعیف و نصب 454 دستگاه ترانسفورماتور توزیع، که در سطح 10 شهرستان استان بوشهر و با هدف برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع نیروی برق افتتاح شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: پروژهای شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای هفته دولت نیز افزایش سطح ولتاژ ایستگاه برق سبز آباد بوشهر با تبدیل سطح ولتاژ 311 دستگاه پست هوایی و شبکه های تحت پوشش از 11 کیلو ولت به 20 کیلو ولت است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

پاراد ادامه داد: اجرای پوشش عایقی بیش از یکهزار دستگاه ترانسفورماتور توزیع جهت مقابله با ریزگردها، آلودگی های محیطی و شرجی هوا و افتتاح مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق مکانیزه استان بوشهر نیز از جمله پروژه های این شرکت است که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: اکنون 7 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط، 15 هزار دستگاه ترانسفورماتور و بیش از 50 درصد شبکه فشار ضعیف استان اطلاعات مکانی آن بر بستر وب و روی نرم افزار G.I.S قرار گرفته است که از این طریق موقعیت تمام تجهیزات در مرکز دیسپاچینگ قابل مشاهده است.

وی در ارتباط با پوشش عایقی R.T.V نیز اظهار داشت: با توجه به تاثیرات ناشی از ریزگردها و آلودگی مه نمکی به منظور افزایش پایداری شبکه، پوشش عایقی ماده R.T.V روی بوشینگ فشار متوسط ترانسفورماتورهای توزیع در تمامی شبکه های فشار متوسط استان بوشهر در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدیرعامل یادآور شد: هشت ماه از سال به دلیل وجود پدیده ریزگردها، 7 هزار و 500 کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح استان بدون اعمال خاموشی و به شیوه خط گرم، با آب مقطر مورد شستشو قرار می گیرد.

وی در ارتباط با پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها همزمان با هفته دولت آغاز شده نیز گفت: عملیات اجرایی 147 پروژه این شرکت با 150 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که این پروژه ها در بخش های برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع است.

وی بیان کرد: در قالب پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها  امروز آغاز شده 66 هزار  متر شبکه فشار متوسط، 62 هزار متر شبکه فشار ضعیف و 47 ترانس برق احداث و راه اندازی می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه مرکز آموزش صنعت برق نیز از دیگر پروژه های این شرکت برای هفته دولت است که در فضایی به مساحت 3 هزار و 200 مترمربع احداث می شود و با اتمام عملیات اجرایی این پروژه زمینه آموزش 700 نفر از کارکنان عملیاتی واحدهای تعمیر و نگهداری شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر فراهم می شود.

وی عنوان کرد: انتظار می رود با بهره برداری از این پروژه ها تحولی عظیم در عرصه خدمات رسانی به مشترکان برق در سطح استان ایجاد و شاهد افزایش کیفیت برق و رضایت بیش از پیش مردم شریف استان در حوزه های مختلف باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز