استاندار بوشهر:

تصویب سند اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۵۵۱۷۲
تصویب سند اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر
استاندار بوشهر با اشاره به تدوین سند اقتصاد دانش بنیان استان گفت: این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی در آینده نزدیک تصویب می‌شود.

به گزارش گروه استان های برنا؛ پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالکریم گراوند در آیین رونمایی از سند نقشه راه استان بوشهردر گام دوم انقلاب با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، شهدای ۱۵ خرداد و سالروز انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از دست‌اندرکاران تدوین سند نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب اظهار داشت: باید بیانیه گام دوم انقلاب به باور عمومی تبدیل شود که با تحقق این مهم زمینه عملیاتی آن تسریع می‌شود.


وی، با تاکید بر عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در تمام لایه‌های جامعه بیان کرد: همان مسئولیتی که در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و عرصه‌های مختلف انقلاب داشتیم باید برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم آن مسئولیت مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر، بهره‌مندی از خلاقیت جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را یک ضرورت دانست و افزود:در  عملیاتی شدن این بیانیه امروز گام‌های مهمی انجام شده که امید است با رونمایی از سند نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب این مهم در معرض کنکاش جوانان و نخبگان و جوانان قرار بگیرد.

گراوندبا تاکید بر تبدیل شدن بیانیه گام دوم به باور عمومی گفت با تبدیل این مهم به باور عمومی و مطالبه از دستگاه‌های اجرایی به ما کمک می‌کند گام‌های عملیاتی و اجرایی برداشته و اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری  محقق شود.

وی، تبدیل شدن سند نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب به سند جامع را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به اینکه این استان در بسیاری از بخش‌ها الگو و اسوه است سند نقشه راه استان بوشهر در گام دوم انقلاب می‌تواند به عنوان الگو در اختیار دیگر استان‌ها قرار بگیرد.

استاندار بوشهربا اشاره به تدوین سند اقتصاد دانش بنیان استان گفت: این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی در آینده نزدیک تصویب می‌شود و این مهم می‌تواند در عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز