فرمانده دریابانی استان بوشهر اعلام کرد؛

توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق در خلیج‌فارس

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۰:۲۹
کد خبر: ۹۰۱۸۸۲
توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق در خلیج‌فارس
فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف سه شناور حامل کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی دریابانی استان بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: دریابانان طی یک عملیات برنامه‌ریزی‌شده و منسجم شناوران متخلف را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن موتور یخچال صنعتی، شارژر فندکی خودرو، اسباب‌بازی و لوازم آرایشی بهداشتی کشف کردند.

وی عنوان کرد: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر حمل و جاسازی کالای قاچاق در سه فروند شناور در معابر غیرقانونی مطلع شدند که بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رضایی‌نژاد افزود: در این عملیات ۹ نفر متهم دستگیر و سه فروند شناور، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و کارشناسان ارزش محموله کشف‌شده را ۵ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای تشدید مقابله با کالای قاچاق، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر توسط دریابانی کشف ‌شده است.

نظر شما