۱۵۰ کتاب چاپ اول در سوره مهر منتشر شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۹۶۲
۱۵۰ کتاب چاپ اول در سوره مهر منتشر شد
مدیرعامل انتشارات سوره مهر با تاکید بر مشکلات چاپ و نشر کشور گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی و نوسان قیمت‌ها ۱۵۰ کتاب چاپ اول را منتشر و روانه بازار کردیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عبدالحمید قره‌داغی در آیین رونمایی از کتاب «دوماشال» در حوزه هنری همدان اظهار داشت: در نیمه نخست امسال یک و نیم برابر کتاب‌های چاپ اول، تجدید چاپ آثار شاخص داشتیم.

او خاطرنشان کرد: آثاری مانند «دختر شینا» دوره چاپش از ۱۱۰ فراتر رفت و کتاب‌های «دا» و «وقتی مهتاب گم شد» از آثار خوب و خواندنی هستند که در حال تجدید چاپ هستند.

مدیرعامل انتشارات سوره مهر گفت: محدودیت‌های بیماری کرونا رساندن کتاب به مخاطب را دشوار کرده و همچنین نوسان قیمت‌ها هزینه تولید کتاب را افزایش داده و این مسائل از مشکلات چاپ و نشر به شمار می‌آید.

قره‌داغی افزود: انتشارات سوره مهر در کنار چاپ و نشر رشته‌های هنری اعم از موسیقی، تئاتر و سینما و پژوهشهای هنری ناشر تخصصی حوزه ادبیات دفاع مقدس است و به عبارتی پرچم‌دار حوزه ادبیات دفاع مقدس هستیم.

او با بیان اینکه ارتباط مستقیم با نویسنده و راوی نداریم خاطرنشان کرد: آثار دفاع مقدس از طریق دفاتر تخصصی حوزه هنری سراسر کشور ساخته و پرداخته شده و سپس به دست ما می‌رسد.

مدیرعامل انتشارات سوره مهر تاکید کرد: بیشتر آثار خوب هستند اما تمام آنها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند و برخی به لحاظ سوژه، قلم و نویسنده و همچنین روایت راوی دارای ویژگی‌های منحصر بفرد بوده و مخاطبان بسیاری را جذب می‌کنند.

به گفته قره‌داغی در سالهای اخیر آثار رسیده به سوره مهر در موضوع دفاع مقدس رشد کمی و کیفی یافت و ما هم سعی کردیم با توجه به حجم بالای ورودی آثار، توان و ظرفیت خود را افزایش دهیم.

کتاب «دوماشال» خاطرات ماشاالله حرمتی از رزمندگان دفاع مقدس است که به قلم مهین سمواتی به رشته تحریر درآمد و توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر و روانه بازار کتاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز