مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد:

آغاز فعالیت یک هزار مجموعه ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشت و فاصله اجتماعی

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۳:۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۳۲۸۵
آغاز فعالیت یک هزار مجموعه ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشت و فاصله اجتماعی
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که طبق دستور العمل ستاد ملی مقابله کرونا و وزارت ورزش و جوانان، یک هزار مجموعه ورزشی فعالیت خود را در بخش ورزش انفرادی آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رضا گل‌محمدی در گفتگویی اظهار کرد: طبق آخرین دستور العمل ستاد ملی کرونا، فعالیت ۳۰ رشته انفرادی با رعایت توجه به پروتکل های بهداشت و فاصله اجتماعی(فاصله یک و نیم تر مربع) از امروز اجرایی شد.
 
وی با بیان اینکه در این مدت کارشناسان اداره کل و بازرسان هیات پزشکی ورزشی به صورت محسوس و نامحسوس از بهداشت و توجه به ضدعفونی کردن به موقع مجموعه ها در زمان تمرین ورزشکاران نظارت خواهند کرد، گفت: به تمامی این مجموعه ها تاکید شده تا تمامی کادر ورزشی استفاده از ماسک و توجه بهداشت فردی را در حین تمرین ورزشکاران در دستور کار خود قرار دهند.
 
به گفته وی در صورت بی توجهی به رعایت نکردن موارد بهداشتی با مجموعه ورزشی برخورد خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه فعالیت تمامی رشته های گروهی، بدنسازی ها، فوتبال، رزمی و استخرها تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است خاطر نشان کرد: در صورت بازگشایی این اماکن می بایست وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا تصمیم گیری کند چراکه فعالیت آنها هم اینک غیر قانونی است.
 
گل‌محمدی تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا فعالیت مجموعه های دولتی و خصوصی استان از دهم اسفند ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده که با دستور العمل ستاد ملی کرونا فعالیت ورزشی رشته های کم خطر و انفرادی پس از سه ماه وقفه آغاز به کار کرد.
 
 
نظر شما