حسن بیگی:

پیشنهاد از سرگیری فعالیت مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲۰
پیشنهاد از سرگیری فعالیت مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به پیشنهاد از سرگیری فعالیت مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از پیگیری بازگشایی این مراکز و اختصاص حمایت‌های مالی و معیشتی از شاغلان این فعالیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ شکراله حسن بیگی با اشاره به وضعیت فعالیت مهدهای کودک اظهار داشت: در استان تهران نزدیک به۸۵۰ مهدکودک فعال هستند که حدود ۷ هزار نفر از بانوان استان در این صنعت اشتغال دارند و از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر از آنها فاقد بیمه تامین اجتماعی بوده و جزو اقشار آسیب پذیر محسوب می شوند.

 وی ضمن نگرانی از آینده شغلی مدیران و پرسنل این مراکز تأکید کرد: موضوع بازگشایی این مراکز و اختصاص حمایت‌های مالی و معیشتی از جهت بخشودگی مالیاتی و پرداخت تسهیلات بانکی در دست پیگیری است و در این راستا جلساتی برگزار و با آقای زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا مکاتباتی انجام می شود.

 رئیس کمیته سیاسی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ادامه داد: استاندار تهران نیز با توجه به تجارب قبلی و حساسیت های ویژه که نسبت به این قشر جامعه دارند، پیگیر موضوع از طریق وزیر کشور هستند.

 ‌حسن بیگی سپس خاطرنشان کرد: امید است که طی روزهای آتی با مساعدت مسئولین کشوری و استانی و ستاد مقابله با کرونا شاهد بازگشایی و از سرگیری فعالیت مهدهای کودک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز