فرماندار ملارد خبرداد:

کلیات طرح ترافیک شهرک صنعتی ملارد به تصویب رسید

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۳۵۷۰
کلیات طرح ترافیک شهرک صنعتی ملارد به تصویب رسید
فرماندار ملارد از طرح تصویب کلیات ترافیک شهرک صنعتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد با اعلام این خبر گفت: در جلسه امروز شورای ترافیک استان تهران با نظر مساعد و حمایت استاندار محترم تهران، کلیات طرح ترافیک شهرک صنعتی ملارد به تصویب رسید و مقرر شد سایر اقدامات تکمیلی توسط شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری صفادشت صورت گیرد.

 برنجی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی ملارد در مساحت ۷۴۰ هکتار مصوب شده است، افزود: ظرفیت چشم‌انداز اشتغال این شهرک پس از راه اندازی ۳۵ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد یادآور شد: متاسفانه علی رغم گذشت سالهای زیادی از تشکیل این شهرک به دلایل متعددی اقدام موثری جهت راه اندازی این شهرک صورت نگرفته که در حال حاضر، پیگیری فعال سازی این شهرک از اولویت‌های مدیریت شهرستان و استانداری است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر دسترسی به این شهرک یک مسیر با ظرفیت محدود است، یکی از موانع شروع به کار شهرک مجوز های ترافیکی بود که با جلسه امروز و تصمیم کلیات، گام مهمی در جهت برطرف شدن این نقیصه برداشته شد.

برنجی بابیان اینکه مصوبات راه اندازی این شهرک را به جد پیگیری خواهیم کرد، اظهارداشت: شروع به کار این شهرک می‌تواند اثر قابل توجهی در جهت کاهش نرخ بیکاری و افزایش میزان اشتغال در غرب استان تهران داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز