بخشدار کهریزک:

مردم بهترین ارزیابان فعالیت و خدمات مسئولین هستند/روابط عمومی ها باید به علم روز و شریان های اطلاع رسانی اشراف علمی داشته باشند

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۴۱۳۵
مردم بهترین ارزیابان فعالیت و خدمات مسئولین هستند/روابط عمومی ها باید به علم روز و شریان های اطلاع رسانی اشراف علمی داشته باشند
مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران مهارت و دانش ارتباطات را از ابزارهای اولیه کار در حرفه روابط عمومی ها دانست و از مسئولین روابط عمومی ادارات بخش کهریزک خواست تا با به روز بودن دانش علمی خود همواره گام رو به جل بردارند و در سکون کاری باقی نمانند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی روابط عمومی های فعال ادارات بخش کهریزک در بخشداری این بخش گردهم آمدند . در این جلسه که به ریاست مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک برگزار شد ،‌مسئول روابط عمومی فرمانداری ری ،‌رییس شورای اسلامی بخش کهریزک نیز حضور داشتند .

امین بابایی در این نشست با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری گفت : خط مشی ما در حوزه ارتباطات و روابط عمومی حسب توصیه های مقام معظم رهبری است . مقام معظم رهبری به قدری برای فضاهای مجازی اهمیت قائل هستند که آن را در درجه اهمیت به اندازه انقلاب بشمار می آورند. اینکه در کلام رهبری فعالیت رسانه ای و فرهنگی جهاد تعریف می شود و حضور در فضای مجازی را مصداق نبرد در جنگ نرم علیه دشمنان این کیان اسلامی و انقلابی می داند نشان از اهمیت این فضاهای مجازی دارد که لازم است مورد توجه فعالان در حرفه روابط عمومی باشد . رسانه و روابط عمومی دو ابزار لازم هم هستند و جدایی این از هم نشان از عمل نکردن وظایف روابط عمویم و رسانه بصورت کامل به وظایفشان است .

مردم بهترین ارزیابان فعالیت و خدمات مسئولین هستند

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک روابط عمومی ها را پیشگامان جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای در این عصر دانست و گفت: روابط عمومی ها باید با علم روز حرکت و فعالیت کنند و خیزش  یا در خواب ماندگی ادارات بستگی به میزان مسلح بودن مسئولین روابط عمومی به دانش روز ،‌تکنولوژی ارتباط و تعامل و دوری از تعارف دارد .

همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند ما باید برای هر پتانسیلی استعداد بهره گیری تعریف کنیم . امروز فضاهای مجازی و رسانه ها عرصه بروز فعالیت روابط عمومی هاست که باید عملکرد ادارات خود را به نحو احسن ارائه دهند تا مردم مطلع باشن . مردم بهترین و شاخص ترین ارزیابان فعالیت و خدمات مسئولین هستند.

روابط عمومی ها باید به علم روز و شریان های اطلاع رسانی اشراف علمی داشته باشند

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران  مهارت و دانش ارتباطات را از ابزارهای اولیه کار در حرفه روابط عمومی ها دانست و از مسئولین روابط عمومی ادارات بخش کهریزک خواست تا با به روز بودن دانش علمی خود همواره گام رو به جل بردارند و در سکون کاری باقی نمانند.

هنر روابط عمومی ها در صداقت رفتاری و تعامل اخلاقی است

رییس شورای اسلامی بخش کهریزک نیز طی سخنانی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، فعالان این عرصه کاری را از حساس ترین حوزه های کاری در هر سازمان ، اداره و ارگان دانست و گفت :‌ روابط عمومی ها تریبون سازمانهای خود هستند و رابط بین مردم و مسئولین. بنابراین اخلاقمداری آنها و بی طرفی سیاسی و اندیشه ای یکی از نکات بسیار مهم است . هر فردی ممکن است اندیشه سیاسی وخط مشی اجتماعی خاص خود را داشته باشد .این موضوع نباید در روند کاری او تاثیر بگذارد .

در این نشست صمیمی از سوی بخشدار و رییس شورای اسلامی بخش کهریزک از  مسئولین فعال روابط عمومی های ادارات بخش کهریزک با اهدای لوح تجلیل شد . همچنین از سوی دهیاری ها و شوراهای اسلامی بخش کهریزک ،‌علی کلهر رییس شورای اسلامی بخش با اهدای لوح از زحمات سرپرست بخشداری کهریزک در جایگاه مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تقدیر کرد .

photo_2020-05-18_16-22-28 (2)

photo_2020-05-18_16-22-28

photo_2020-05-18_16-22-29

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز