رویکرد اصلی ما در آموزش و پرورش قرچک پرورشی است

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۴۳۰۰
رویکرد اصلی ما در آموزش و پرورش قرچک پرورشی است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه اعضای شورای معاونین با سرهنگ سلطانی فرمانده جدید سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان دیدار و انتصاب وی را به عنوان فرمانده جدید سپاه تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا بختیاری در ابتدای جلسه ضمن تبریک  به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه ۱۵ خرداد اظهار داشت: تعامل آموزش و پرورش با سپاه در همه حوزه ها باعث می شود تا حد زیادی از مشکلات در حوزه های فرهنگی، پرورشی و آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: تعامل سازنده سپاه با آموزش پرورش باعث شده تا رویکرد آموزش و پرورش بیشتر به سمت پرورشی پیش رود، اولویت کاری بنده و همکارانم را از ابتدای ورود به آموزش و پرورش تربیتی بوده و خواهد بود و در این خصوص اقدامات خوبی در حوزه راهیان نور، یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد کارگاه تولید ماسک در اوج بحران ویروس کرونا بوده است .

وی افزود: سپاه در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی امنیتی در وسط میدان بوده و کارنامه درخشانی را در همه حوزه‌ها از خود به جا گذاشته است، اقدامات خوب سپاه باعث شده تا دشمنان نظام از اقدامات جهادی سپاه ناراحت شوند.

 وی درادامه گفت: بسیج و سپاه از بطن مردم شکل گرفته و دغدغه های مشکلات مردم را دارند و هر زمانی که نیاز به نیروهای جهادی سپاه و بسیج بوده با تمام وجود در وسط میدان حاضر شدند و کمک به مردم کشور را در دستور کار خود قرار دادند.

 بختیاری در پایان گفت: هر اقدامی که در راستای پیشرفت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد باید به خوبی و به نحو احسن انجام شود، تربیت جوانان نخبه در آموزش و پرورش انجام می شود باید این جوانان نخبه به درستی هدایت و در مسیر خود قرار گیرند که این اقدام با تعامل دستگاههای اجرایی و نظارتی میسر می شود.

 

نظر شما