فرماندار پیشوا خبر داد؛

تشدید برخورد با عاملان انشعابات غیرمجاز آب

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۴۸۵۰
تشدید برخورد با عاملان انشعابات غیرمجاز آب
فرماندار شهرستان پیشوا از تشدید برخورد با عاملان انشعابات غیرمجاز آب با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که لطمات جدی به تامین آب منطقه وارد می کند بحث انشعابات غیر مجاز است.

وی افزود: مجموعه قضایی پیش از این آمادگی خود را جهت همکاری در این زمینه اعلام کرده و در این حوزه با متخلفان و اجحاف‌کنندگان در حق مردم به طور جدی برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: افزایش ضریب امنیت سایت های تامین آب به ویژه مخازن و سایت های روستایی موضوع قابل اهمیتی است که همواره مدنظر بوده و هرگز نباید در این خصوص اهمال‌ و بی‌توجهی صورت گیرد.

 تکمیل پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر پیشوا مستلزم اقدامات فرهنگی است 

وی گفت: شهر پیشوا جزو اولین شهرهای استان تهران است که تصفیه‌خانه فاضلاب در آن‌ اجرا شد اما به دلیل عدم وجود شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلااستفاده باقی ماند.

عباسی افزود:  تکمیل طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیازمند اقدامات آموزشی و فرهنگی و همچنین ورود مجموعه‌های بانکی به منطور اعطای تسهیلات است که شرکت آب و فاضلاب جنوبشرق استان اقداماتی را در این راستا صورت داده است.

فرمانار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: اتمام شبکه فاضلاب با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر می تواند در رفع مشکلات زیست محیطی و ارتقاء سطح سلامت مردم بسیار کارگشا باشد.

 

نظر شما