صحرایی:

پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز استان تهران راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۴۸۵۴
پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز استان تهران راه اندازی می شود
مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز از راه اندازی پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمدعلی صحرایی در جلسه ستاد ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: به منظور شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز سامانه داده و پایگاه اطلاعات ساخت و سازهای غیرمجاز توسط دفتر فنی استانداری تهران و معاونت عمرانی در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: در سطح استان تهران ساخت و سازهای غیر مجاز داریم که با توجه به کمبود نیروی انسانی امکانات شناسایی آنها دشوار است و اولین گام برای مقابله با چنین واحدهایی شناسایی دقیق آنها می باشد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران عنوان کرد: این سامانه با هدف جمع آوری اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز، اطلاعات شهرستان ها و بخش را به تفکیک در داخل حریم و خارج از حریم بر مبنای وظایف شهرداری ها، بخشداری ها و فرمانداری ها احصا می‌کند.

صحرایی همچنین گفت: در شهرستان هایی همچون شهریار، پاکدشت و ملارد بیشترین ساخت و سازهای غیرمجاز را داریم که به تفکیک در این سامانه ارائه شده بر این اساس می توان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را ساماندهی کرد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور چنین سامانه ای مورد استفاده قرار می گیرد خاطرنشان کرد: وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ها بر اساس این سامانه به اطلاع فرمانداران می رسد و زمان مشخصی برای آنها تعیین شود تا به این موضوع رسیدگی کنند و متناسب با آن کمیسیون ماده ۹۹ و ماده ۱۰۰ برای اعمال قانون تشکیل می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز