تصمیم کمیته مقابله با کرونا شهرستان پردیس؛

برپایی نماز عید فطر در مکان های باز مجاز است

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۶
برپایی نماز عید فطر در مکان های باز مجاز است
با تصمیم کمیته مقابله با بیماری کرونا اقامه نماز عید فطر در فضاهای باز و فقط در مساجدی که سیستم تهویه هوا دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛امروز جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پردیس با هدف پیگیری مصوبات  قبلی و ستاد ملی کرونا و به ویژه برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری نماز عید سعید فطر برگزار شد.

بر اساس مصوبه این کمیته برگزاری نماز عید سعید فطر منعی ندارد اما با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت استفاده از وسایل شخصی(مهر، تسبیح و سجاده) الزامی است و ترجیحا تا جایی که ممکن است در فضای باز برگزار گردد و اگر در مساجدی برگزار شد باید حتما تهویه  و ‌گردش هوا وجود داشته باشد. 

به گزارش برنا در این راستا نقاطی در فضای باز تعیین شده و شرایطی فراهم شده که مردم در نزدیکترین محل سکونت خود جهت بجا آوردن نماز عید سعید فطر مراجعه کنند.

 

همچنین از موضوعات دیگر مطروحه در این جلسه، ضرورت ادامه رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ادارات، صنوف و واحد‌های تولیدی و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا بود.

به گزارش برنا،  بعد از این جلسه، جلسه مواسات و کمک مومنانه شهرستان در فرمانداری برگزار شد که گزارش سپاه در اقدامات صورت گرفت ارائه شد و در این جلسه اعلام شد تا کنون ده هزار پک مواد غذایی و بهداشتی توزیع شده و کمیته امداد شهرستان  ۲۴۸ میلیون تومان  به بیش از ۷۰۰ خانوار  کمک کرده است.

همچنین در ادامه طرح موسات اداره  اوقاف شهرستان  ۳۰۴ بسته و در مرحله بعدی  ۹۵ بسته معیشتی را در سطح شهرستان توزیع کرده است.

 گفتنی است طبق آنچه در جلسه عنوان شد مساجد شهرستان پردیس نیز زیر نظر دفتر امام جمعه بطور جداگانه نیز به توزیع بسته های معیشتی پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز