با پیشنهاد شهردار و تصویب کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر پرند صورت گرفت؛

بخشودگی سالیانه عوارض تمدید و صدور کارنامه ناوگان حمل و نقل عمومی پرند در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۵۳۳۵
بخشودگی سالیانه عوارض تمدید و صدور کارنامه ناوگان حمل و نقل عمومی پرند در سال ۹۹
حمید گراوند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر پرند از تصویب لایحه بخشودگی عوارض تمدید و صدور کارنامه ناوگان حمل و نقل عمومی پرند در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر پرند به ریاست حمید گراوند و با حضور خانم فریبا مرادپور، آقایان خانی، کریمی و فولادی اعضای این کمیسیون، اصغر خالدی معاون خدمات شهری و فضای شهرداری پرند، بهمن سعادتمند مدیر سازمان حمل و نقل شهرداری و سایر اعضا در محل شورای شهر پرند برگزار شد.

 حمید گراوند با تشریح جزئیات این جلسه گفت: پیشنهاد مهندس عرب شهردار پرند مبنی بر بخشودگی سالیانه عوارض تمدید و صدور کارنامه حمل و نقل عمومی در راستای کمک به رانندگان در دوران کرونا، مورد بررسی و این لایحه تا سقف ۵۰ درصد مورد موافقت قرار گرفت.

 رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر پرند همچنین از تصویب کرایه های حمل و نقل عمومی در این جلسه خبر داد و گفت: تا زمان تصویب نهایی نرخ های پیشنهادی در جلسه رسمی شورا، هر گونه افزایش کرایه غیر قانونی است و پس از تصویب به رانندگان محترم ابلاغ و به اطلاع عموم مردم شریف پرند خواهد رسید.

 وی افزود: پیشنهاداتی برای بهبود سطح خدمات رسانی به مسافران گرامی در این جلسه مطرح شد و مقرر گردید با توجه به نزدیک بودن فصل گرما، اتوبوس های برون شهری برای تجهیز سیستم سرمایشی و کولر جهت دریافت وام به بانک معرفی شوند.

 گراوند همچنین از پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر پرند برای اختصاص چند دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی، جهت بهبود و ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مسافران خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز