اجرای طرح هادی و تعریض خیابان شهید ساری روستای قمصر

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۶
اجرای طرح هادی و تعریض خیابان شهید ساری روستای قمصر
دهیار قمصر از اجرای طرح هادی و تعریض خیابان شهید ساری در روستای قمصر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر با اشاره به اجرای طرح هادی و تعریض خیابان شهید ساری گفت:  یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در نتیجه افزایش جمعیت به‌ وجود می‌آید بار ترافیکی است که بر معابر قدیمی روستا تحمیل می‌شود. این ترافیک به نوبه خود نقطه آغاز مشکلات دیگری از جمله افزایش آلودگی هوا و بروز برخی ناهنجاری‌ها می‌شود که فرار از آن‌ها مستلزم اجرای تدابیر ویژه  است.

دهیار قمصر با اشاره به اهمیت ساماندهی این معبر گفت: با توجه به تردد خودروها در خیابان مذکور و افزایش بار ترافیکی ناشی از آن، آزادسازی این محور با هدف کاهش ترافیک و سهولت دسترسی به خیابان صاحب الزمان (عج) ، بوستان دلگشا و مجموعه فرهنگی سردار شهید سلیمانی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف مجموعه دهیاری و شورای اسلامی روستای قمصر اجرای طرح هادی، تعریض خیابان های که دارای اصلاحی می باشد که تا کنون تعدادی از ملک ها به تملک دهیاری در آمده است و ملک واقع شده در خیابان شهید ساری پس از طی مراحل قانونی در حال تخریب میباشد.

آقاخانی با اشاره به پیگیری این طرح افزود: اجرای طرح هادی و تعریض معابر روستا در دستور کار دهیاری قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری مالکان واقع در خیابان امام خمینی (ره) ودیگر معابر اجرای طرح مذکور هر چه سریعتر به اتمام  رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز