پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت روز جهانی قدس و سوم خرداد

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۹
پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت روز جهانی قدس و سوم خرداد
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس و در آستانه سوم خرداد, مهندس عرب و خانم مرادپور با صدور پیامی این ایام را گرامی داشته و به ملت شریف و انقلابی ایران تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در متن این پیام چنین آمده است:

 " روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) است که تجلّی بارز دشمن شناسی آن عزیز فرزانه می باشد، فتنه هایی که امروز در مسیر آزادی قدس شریف ایجاد شده است به درستیِ انتخاب صحیحِ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.

 در همین راستا مجموعه مدیریت شهری پرند همگام با ملّت مسلمان و استکبارستیز ایرانِ اسلامی با درک خباثت و پیچیدگی نقشه های رژیم صهیونیستی و آمریکای خیانتکار که با همکاری آل سعود و آل خلیفه طرح ریزی و اجرا می شوند به پشتیبانی خود از ملّت مظلوم فلسطین ادامه داده و با پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بار دیگر فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهیم داد.

 با توجه به شرایط کنونی جامعه و وجود ویروس کرونا، در روز جمعه دوم خرداد ۹۹ از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) بهره مند خواهیم شد.

 سوم خرداد یادآور حماسه و ایثار رزمندگانی است که بر تارک پر تلالو ایران عزیز همیشه می درخشد. این فرصت را مغتنم شمرده و سوم خرداد سالروز فتح و‌ آزادی خرمشهر قهرمان را با یادی از همه فداکاری ها و شجاعت های کم نظیر فرزندان غیور این مرز و بوم تبریک عرض می نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز