هدف، رهایی فلسطین و محو اسرائیل است

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۵۸۳۲
هدف، رهایی فلسطین و محو اسرائیل است
امام جمعه رودبار قصران تاکید کرد: آنچه هدف حقیقی جهان اسلام است، رهایی فلسطین و محو اسرائیل از صحنه روزگار برای همیشه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبار قصران عنوان کرد : روز قدس، یوم الله و روز جهانی استقامت و ایستادگی است.

وی تصریح کرد: این روز تداعی گر پایداری جبهه حق در برابر باطل و ظلم و ستم آنها است؛ روزی که ابتکار امام راحل بود تا نشان دهد ما همواره در کنار ملت ستم دیده فلسطین خواهیم ماند.

امام جمعه رودبار قصران به نقل از امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: اسرائیل، دشمن بشریت و اسلام است. مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنرانی های خود تاکید داشتند مساله اول جهان اسلام مساله فلسطین و مسجد الاقصی و تنها راه پیروزی عنصر مقاومت است.

حسنی اذعان داشت: ما ایمان داریم اسلام با نثار سرداران رشیدش همچون قاسم سلیمانی ها، ابومهدی مهندس ها و دیگر شهیدان و دلاورانش در راه حفظ ارزش های اسلامی، دفاع از کیان اسلام و حریم اهل بیت متضمن پیروزی جبهه مقاومت در برابر مستکبران است و این اسلام است که ان شالله فلسطین را نجات می دهد و قدس شریف را از چنگال آنها ازاد خواهد کرد.

براساس این گزارش، برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا در تمام نقاط مختلف کشور لغو شد.

روز قدس مناسبتی جهانی و روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در آخرین جمعه رمضان با اقداماتی نظیر راهپیمایی در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز