پس از دستگیری شهردار، یکی از کارکنان شهرداری و دو عضو شورا ؛

اعضای علی البدل وارد شورای شهر فشم شدند

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵۴
"صفت اله عباسی فشمی" و "رضا کربلایی محمد میگونی" اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون روز شنبه در فرمانداری شمیرانات احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پس از دستگیری شهردار، یکی از کارکنان شهرداری و دو عضو شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، و تقدیم استعفای این افراد به شورا ظهر امروز دو عضو علی البدل احکام خود را از فرمانداری دریافت کردند.

معاون فنی عمرانی فرمانداری شمیرانات در این جلسه اظهار داشت: تلاش ما برای تسریع در این فرآیند جلوگیری از اختلال در امور شهر بود لذا انتظار داریم شورای جدید بر اساس تکلیف، وظایف و اختیارات خود کار را با قوت در چارچوب قانون ادامه دهند.

سیروس قدرتی ضمن تاکید بر تسریع در اجرای مراسم تحلیف اعضای جدید این شورا اذعان داشت: شایسته است تعیین سرپرست شهرداری نیز با دقت و سرعت انجام گیرد.

وی با اشاره به دستگیری های اخیر خاطرنشان کرد: پیش تر تمام هشدارها و تذکرات اعلام شده است و تمام اقدامات دستگاه های قضائی و امنیتی در راستای خیرخواهی مسئولان درستکار و شهروندان است.

بخشدار رودبار قصران نیز بیان داشت: گرچه بروز این اتفاقات خاطرها را آزرده می کند اما از سوی دیگر از اجرای قانون خوشحال و راضی هستیم. 

سید حبیب موسوی خاطرنشان کرد: تمام مسئولانی که انتصاب یا توسط مردم انتخاب می شوند امانت دار مردم هستند لذا باید به گونه ای عمل کنند که خدشه ای به اعتماد عمومی وارد نشود.

اوشان، فشم، میگون از توابع بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایخت واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز