فرماندار شهرستان قدس خبر داد ؛

بخش دیالیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و مرکز امام علی (ع) به بهره برداری می رسد/اصناف می توانند برای دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی در سامانه کارا ثبت نام کنند

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۷۲۷۵
بخش دیالیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و مرکز امام علی (ع) به بهره برداری می رسد/اصناف می توانند برای دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی در سامانه کارا ثبت نام کنند
دکتر لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در گفتگویی اختصاصی با برنا از افتتاح و بهره برداری بخش دیالیز بیمارستان 160 تختخوابی و مرکز امام علی (ع) شهرستان قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ دکتر لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در گفتگویی با برنا در خصوص پیگیری بحث دیالیز در مرکز امام علی (ع) و افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی اظهار داشت : پیرو مراجعات مکرر مردم عزیز شهرستان قدس در زمینه بحث دیالیز در مرکز امام علی (ع) و همچنین افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی  ،از آقای دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاونین محترم ایشان و معاون دارو و غذا  و دست اندرکاران دعوت بعمل آمده تا در این دو موضوع پیگیری های لازم انجام شود .

وی افزود : با توجه به مشکلات اخیری به وجود آمد بیماران دیالیزی مجبور بودند به تهران یا مرکز امیریه بروند و موجب شد تا بحث دیالیز مرکز امام علی (ع) و بیمارستان  زودتر افتتاح شود و  مقرر گردید مرکز امام علی (ع) به صورت مکمل در کنار بیمارستان 160 تختخوابی برای دیالیز بیماران عزیز شهرستان قدس اختصاص یابد .

وی ادامه داد : در بحث بازگشایی بیمارستات 160 تختخوابی بیشتر مشکل تجهیزات وجود داشته که پیگیری شده است  و سه مرحله تجهیزات را برای بیمارستان 160 تختخوابی توانستیم دریافت کنیم و این روال باید ادامه پیدا کند تا هر چه سریعتر بیمارستان تجهیز شود و قابل بهره برداری باشد .

واثقی گفت : شهرستان قدس نخستین شهرستانی است که بیمارستان آن افتتاح می شود و ان شاالله بتوانیم با همکاری و تعامل همه و بهره گیری از پرسنل مجرب و تخصصی این بیمارستان را به بهره برداری برسانیم.

فرماندار شهرستان قدس در خصوص تهمیداتی که در بحران کرونا در شهرستان اندیشیده شد ، عنوان کرد : از ابتدای شروع بحث شیوع کرونا پیگیری های متعددی در شهرستان صورت گرفت و همه ی دست اندرکاران از جمله دستگاههای اجرایی ،شهرداری ها و بهداشت شهرستان در تلاش بودند تا موضوع کرونا را کنترل کنند . خوشبختانه در حال حاضر توانستیم تا حدود زیادی بحث کرونا را کنترل کنیم و تعداد فوتی ها و موارد مشکوک به کرونا کاهش یافته است و پیگیری های متعددی صورت گرفته تا برای اصناف ،صنایع و مشاغل پر خطر و حساس بنا به دستور العمل های وزارت بهداشت شرایط فعالیت را فراهم کنیم .

واثقی با تاکید بر ثبت نام اصناف و مشاغل پر خطر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات گفت : اصناف می توانند برای دریافت تسهیلات 12 درصدی در سامانه کارا ثبت نام کنند تا بتوانند بخشی از خسارات و ضرر و زیان خود را پاسخگو باشند. این تسهیلات 4 ماه تنفس داشته و دو سال باز پرداخت با نرخ بهره ی 12 درصد خواهد داشت .

همچنین وزارت صمت نیز در زمینه ی بخشودگی مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی برای صنایع شرایط را تسهیل کرده است .

فرماندار شهرستان قدس در خصوص فعالیت های انجام شده در این شهرستان عنوان کرد : در پی بازگشایی و عریض شدن ورودی های شهرستان از جمله سولیران ،تولایی و تولیدگران بودیم که تولیدگران برای عرض رمپی که بوده تخریب شده و انشاالله در ظرف روزهای آتی توسط شهرداری محترم آسفالت خواهد شد و همچنین برای بحث پل های سولیران و تولایی این اتفاق رخ خواهد داد و با همکاری راه آهن استان تهران ،شهرداری و دهیاری های مسیر بتوانیم گذرگاههای خوبی داشته باشیم به انضمام اینکه پیگیری خواهیم کرد تا پل مکانیزه و راه دسترسی شهرستان قدس به ویژه در پیروزی شمالی از طریق بزرگراه فتح قابل دسترسی باشد تا بدین طریق مشکلات مردم کاهش یابد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز