کتایون طبسی رییس هیات تیروکمان استان تهران شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴۲
کتایون طبسی رییس هیات تیروکمان استان تهران شد
کتایون طبسی با ۹ رای ماخوذه مجمع انتخاباتی، به مدت چهارسال رییس هیات تیروکمان استان تهران شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجمع انتخاباتی این هیات با حضور غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون، رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای این هیات برگزار که در نهایت کتایون طبسی و محمد سلطانی توانستند به ترتیب ۷ و ۵ رای را کسب کنند.

براین اساس با توجه به حد نصاب نرسیدن آرای ماخوذه در اولین مرحله رای گیری، مجدد انتخابات میان دو فرد نهایی انجام شد که در نهایت طبسی با اختلاف ۲رای سکان این هیات ورزشی را تصاحب کرد.

رضا گلمحمدی با بیان اینکه یکی از اولویت ما در اداره کل حضور زنان در مدیریت های ورزش استان تهران است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر زنان در هیات های بسکتبال و تیروکمان حضور دارند که این موضوع می تواند توانایی و مدیریت آنان را در ورزش نمایان کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: در ماههای اردیبهشت و خرداد تکلیف سرپرستی ۶هیات ورزشی استان مشخص شد که این رویکرد نیز به قوت برای سایر هیات ها ادامه خواهد داشت.

وی به ارزیابی فدراسیون های ورزشی در خصوص هیات های استان تهران اشاره کرد و گفت که قرار نگرفتن هیات های ورزشی در جایگاه اول تا سوم کشور برای استان زیبنده نیست.

وی تاکید کرد: روسای هیات ها می بایست از حضور پیشکسوتان و صاحب نظران بهره لازم را برده تا ورزش تهران بتواند همانند گذشته بهترین الگوی برای جامعه ورزش کشور شود.

 

photo_2020-05-30_22-00-30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز