معاون فرماندار پردیس خبرداد:

پلمب ۱۵۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان پردیس/برخورد قانونی با دستفروشان

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۹۱۵۵
پلمب ۱۵۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان پردیس/برخورد قانونی با دستفروشان
معاون فرماندار پردیس از جذب حداکثری و توزیع اقلام مربوط به تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران به نقل از فرمانداری پردیس؛ سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار شهرستان پردیس از جذب حداکثری و توزیع اقلام مربوط به تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه از کالاهای مورد نظر ۳۱ تن گوشت منجمد، ۵۱ تن مرغ منجمد و از شکر، برنج هندی، روغن نباتی و خرمای کبکاب هرکدام ۱۰۲ تن جذب و توزیع شده گفت: این اقدام به منظور عرضه مایحتاج مردم با قیمت متعارف و به صورت گسترده انجام گرفته و بازرسی های مداومی نیز بر نحوه توزیع این اقلام صورت گرفته است.

معاون فرماندار پردیس تصریح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش غیر متعارف قیمت کالاها و خدمات، طرح تشدید کنترل و نظارت بر بازار نیز با همکاری اداره بازرسی فرمانداری، اداره صمت و اتاق اصناف برنامه ریزی و در ساعات مختلف روز به اجرا در آمده و با مواردی از جمله گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب برخورد قانونی می شود.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای شروع طرح نظارت بر اصناف به دلیل شیوع بیماری کرونا، ۱۵۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمپ شده اند و گشت های مشترک بهداشتی همچنان ادامه داشته و با بساط گران و دستفروشان نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز