۱۰۰ فقره سرقت؛

اعتراف سارقان بازار میوه و تره بار

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۹۷۷۲
اعتراف سارقان بازار میوه و تره بار
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق بازار میوه و تره بار مرکزی تهران با 100 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" در گفت و گویی اظهار کرد: در پی دریافت چندفقره سرقت محتویات داخل خودرو در میدان میوه و تره بار مرکزی تهران، تیمی از کارآگاهان ویژه دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه هشتم مسئولیت پرونده و دستگیری سارق یا سارقان را بر عهده گرفتند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: مال باختگان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، خودرو خود را در میدان میوه تره بار پارک کرده و پس از مراجعه متوجه تخریب خودرو و سرقت اموال داخل آن شده اند .

این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران موفق شدند با تجمیع پرونده های سرقت و بررسی های میدانی محل های وقوع تصاویر واضحی از سارقان به دست بیاورند و دریافتند 2 سارق با همکاری یکدیگر به میدان میوه و تره بار مراجعه ومرتکب سرقت می شوند.

وی با اشاره به اینکه تصاویر سارقان در اختیار واحد های گشت کلانتری 152 خانی آباد قرار گرفت ، گفت: با هوشیاری ماموران گشت کلانتری بیست و دوم اردیبهشت ماه یکی از متهمان به نام "شایان" در حال پرسه زدن در بازار میوه و تره بار توسط ماموران دستگیر و به کلانتری انتقال می یابد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: با انتقال شایان به پایگاه هشتم وی اعلام کرد، با همدستی یکی از دوستانش به نام "جواد " مرتکب 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در بازار میوه و تربار شده است.

سرهنگ عزیزخانی با بیان اینکه مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در حوالی خیابان دادمان شناسایی و پس از مراقبت های ویژه با دستور قضائی وی نیز دستگیر شد، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه جواد یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و متهم به همراه موتورسیکلت سرقتی به پایگاه هشتم انتقال یافت.

وی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به سرقت از خودروهای پارک شده در میدان تره وبار با دستور قضائی هر دو متهم برای شناسایی مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز