تاکید فرماندار بهارستان بر ترویج اندیشه و سیره امام خمینی (ره) در جامعه

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰۵
تاکید فرماندار بهارستان بر ترویج اندیشه و سیره امام خمینی (ره) در جامعه
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: می بایست از همه ظرفیتهای فرهنگی و مجازی برای بزرگداشت امام راحل استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی  خانجانی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر و برگزار نشدن جلسات و تجمعات، از همه ظرفیتهای فرهنگی و مجازی برای بزرگداشت امام راحل در شهرستان بهارستان استفاده می شود .

وی با تسلیت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود :  این ملت با صبر و هوشیاری و وحدت کلمه و پیروی از فرامین مقام معظم  رهبری، به خوبی توانسته است از انقلاب اسلامی  ین میراث و یادگار ارزشمند خمینی عزیز در برابر طوفان سهمگین توطئه‌ها و تهدیدات صیانت کند و در این راه هرگز تسلیم فشار‌های دشمنان کینه توز نظام اسلامی و قدرت‌های زور گو نخواهد شد.

او بر ترویج اندیشه و سیره امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کرد و ادامه داد : ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به افکار و اندیشه های والای امام راحل هستیم. ایشان بارها بر ترویج روحیه امید و خودباوری تاکید کردند و رمز سربلندی و پیروزی ملت ایران در شرایط کنونی ، توجه به همین دو نکته است .

خانجانی گفت : در شهرستان بهارستان ، برنامه های مختلفی به صورت مجازی از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی، بازخوانی اندیشه ها و وصیت نامه امام خمینی(ره) ، کتابخوانی و برگزاری مراسم در برخی مساجد منتخب در چهاردهم خرداد ماه پیش بینی شده است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز