پیام تسلیت فرماندار ری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۳
پیام تسلیت فرماندار ری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند "امام کبیر ما عصر جدیدی را در زمان ما آغاز کردند" امام راحل (ره) فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

امسال در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان میسر نیست اما در ری قبله تهران مردم ولایتی و شهیدپرور شهرستان با استفاده از ظرفیت های مختلف ارتباطی نوین بویژه فضای مجازی همچون گذشته با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) بار دیگر با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران بویژه مردم متدیّن و انقلابی شهرستان ری، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسألت دارم.

حسین توکلی کجانی

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز