پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پرند در آستانه رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۶
پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پرند در آستانه رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
مهندس عرب و خانم مرادپور طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نیز قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در متن این پیام آمده است:

 ۱۴ خرداد ماه روز فراق رهبر جنبش بیداری اسلامی و بنیان‌گذار شکوهمندترین انقلاب قرن بیستم میلادی، یک روز فراموش ‌نشدنی در خاطره ملت شریف ایران است و اکنون با وجود آنکه ۳۱ سال از ارتحال رهبر عدالت خواهان و حامی مستضعفان می‌گذرد اما صدای او همچنان در گوش زمان جاری است. مکتب جهاد و شهادتی که امام  راحل (ره) پایه گذاری کرد، اکنون پرچمی است که ملت‌های استقلال‌طلب از سوریه تا عراق و لبنان تا یمن را به ‌سوی آرمان عزت و آزادی سوق می‌دهد.

نظام جمهوری اسلامی امروز میراث نهضت امام خمینی (ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی معماری اولین نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند. امام خمینی (ره) شخصیتی بود که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در نهایت یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد.

مجموعه مدیریت شهری پرند ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر ملت شریف ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب و پاسداری از آرمان های والای آن را، از درگاه خداوند متعال مسألت دارد. "

 

نظر شما