در شورای اسلامی شهر پرند برگزار شد؛

جلسه هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام و توسعه اماکن مذهبی

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۱:۵۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۰۴۴۹
جلسه هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام و توسعه اماکن مذهبی
جلسه شورای اسلامی شهر پرند با حضور حجت الاسلام و المسلمین پاشاکی امام جمعه، سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورا با محوریت هماهنگی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و توسعه اماکن مذهبی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای این جلسه خانم فریبا مرادپور رئیس شورای اسلامی شهر پرند، گفت: ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در تاریخ ایران اسلامی از ارزش و اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است. سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر مستضعفان جهان و قیام ۱۵ خرداد، دو واقعه مهم و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

 رئیس شورای اسلامی شهر پرند در این جلسه با تاکید بر لزوم توسعه اماکن مذهبی گفت: مطالعات لازم برای احداث یک مسجد جدید در فاز صفر صورت گرفته و با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و شرکت عمران این پروژه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه پرند نیز در این جلسه ضمن یادآوری برنامه ریزی های صورت گرفته برای سالگرد رحلت امام خمینی توسط سپاه شهر پرند گفت: انقلاب ما مدیون از خود گذشتگی و روح بزرگ امام خمینی(ره) است و از شهر پرند به ساحت مقدس ایشان سلام و درود می‌فرستیم.

سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار شهر پرند نیز با تشریح برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: از جمله برنامه های ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حرکت کاروان راهپیمایی ۲روزه بسیجیان از حرم شهدای گمنام تا حرم امام خمینی (ره) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز