مردم دشت ورامین در سال ۴۲ بصیرت والایی داشتند

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۷:۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴۸
مردم دشت ورامین در سال ۴۲ بصیرت والایی داشتند
حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: مردم دشت ورامین در سال ۴۲ بصیرت والایی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته اظهار داشت: کسی که ایمان به خداوند داشته باشد و به او تکیه کند به منزلت می‌رسد و از رحمت‌های الهی بهره‌مند می‌شود و اگر انسانی که تقوا و ایمان به خداوند نداشته باشد خیر دنیا و آخرت به او نمی‌رسد.

وی افزود: ایام پر از درس و عبرت را پشت سر گذاشتیم، نعمت‌هایی را در اختیار داشته‌ایم، ولی به راحتی از کنار آن می گذشتیم، شیوع ویروس کرونا به ما درسی داد که باید قدردان نعمات الهی باشیم؛ در این ایام آرامش، سلامتی، امنیت جانی را از دست داده بودیم.

اسماعیلی در ادامه خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: در زمان بحران ویروس کرونا عده‌ای با ایثار و از خود گذشتگی خود باعث شدند به وضعیت سفید برسیم؛ مقابل آن افرادی هم بودند که ماسک‌ها و محلول‌های ضد عفونی را احتکار کردند، بحران کرونا می‌گذرد و آن رو سیاهی به افرادی می‌ماند که در موقع بحران انسانیت را فراموش کردند و به فکر منابع مالی خود بودند.

وی تصریح کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند؛ مردم دشت ورامین در سال ۴۲ بصیرت والایی داشتند، چرا در آن زمان بدون داشتن رهبر برای دفاع از مرجعیت و رهبری قیام کردند.

امام جمعه قرچک بیان داشت: در زمان بحران کرونا دانشمندان ما توانستند کیت تشخیص کرونا را بسازند و در حال حاضر محصولات تولید شده پزشکی ما به کشورهای اروپایی هم صادر می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴ قرن گذشته در بالاترین درجه اقتدار قرار دارد، این اقتدار به برکت خون شهدا، رهبری حضرت امام خامنه‌ای و شجاعت نیروهای نظامی و انتظامی به‌دست آمده است که کشتی‌های ایرانی با گذر از آب‌های بین‌المللی محموله‌های خودشان را به ونزوئلا صادر کرده‌اند.

وی اظهار کرد: شما در آمریکا می‌بینید که چطور با شهروندان خود به‌خاطر نژادپرستی دولت اعتراض می‌کنند، آمریکایی که مدعی حقوق بشر است با مشت محکم پاسخ شهروندان را می‌دهند.

امام جمعه قرچک در ادامه افزود: فرهنگ مقاومت در حال صادر شدن به جهان است و امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی می‌بینید که عکس سردار شهید سلیمانی نمونه بارزی است که در دست معترضین مشاهده می‌شود و این موضوع یک پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز