در گفتگو با برنا مطرح شد؛

پردیس به بهشت سرمایه گذاری تبدیل شده است /۸۰ درصد بازار مسکن خارج از نظارت اتحادیه املاک است

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۸:۵۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷۹
پردیس به بهشت سرمایه گذاری تبدیل شده است /۸۰ درصد بازار مسکن خارج از نظارت اتحادیه املاک است
مهندس مختاری گفت: زلزله های اخیر استان نه تنها بازار تقاضا را کم نکرده بلکه افزایش مهاجرت به شهرستان برای زندگی و رشد قیمت ها را بهمراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ مهندس علی مختاری آذر رییس اتحادیه  املاک شهرستان پردیس با بیان اینکه پردیس به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده است گفت: سطح زندگی در شهرستان پردیس نسبت به سنوات قبل تغیر کرده و بدلیل خوش آب و هوایی و رشد فرهنگی این شهرستان مانند گذشته صرفا محل سرمایه گذاری افراد محسوب نمی شود و انتخابی برای زندگی آنهاست.

وی با بیان آماری از فعالان مجوز دار و بی مجوز املاک در شهرستانن افزود: بتازگی روز مشاوران املاک را پشت سر گذاشتیم و آنچه در تلاشیم اتفاق بیفتد تغیر نگاه به مشاوران املاک است و نقش مهم و کلیدی آنها در اقتصاد چنانچه تا به امروز حدود ۸۰۰ نفر مجوز املاک در این شهرستان گرفته اند و ۲۷۰ نفر در حال صدور مجوز هستند و ۱۵۰ نفر نیز بدون جواز مشغول بکارند.

رییس اتحادیه املاک شهرستان پردیس   خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها ۲۰ درصد بازار مسکن شهرستان دست اتحادیه و مشاوران املاک است و ۸۰ درصد مابقی بیرون از کنترل ماست و توسط انواع تعاونی ها، عمران، شهرداری، شبکه های مجازی و جراید خرید و فروش می شود.

مهندس مختاری ادامه داد: با تایید مسئولان قضایی ۸۰ درصد نظارت بر بازار مسکن شهرستان خارج از نظارت و اراده اتحادیه املاک است و بی انصافی است که تخلفات صورت گرفته را را به این بخش نسبت دهیم و طبق آمار کلاهبرداری ها در بیرون از این دایره رخ داده است‌.

وی در خصوص افزایش قیمت ها و تاثیرات زلزله های اخیر گسل مشا در روند قیمت گذاری بازار مسکن گفت: گسل مشا دماوند و تبعات فعال شدن آن کل استان تهران را در برمیگیرد و قطعا اگر تاثیری بر بازار مسکن داشته باشد کلی است اما اتفاقا در سال جدید با رشد قیمت ها در بازار مسکن شهرستان روبرو بودیم چراکه علاوه بر خوش آب و هوایی و رشد فرهنگی بالا شرایط مناسبی برای زندگی فراهم کر ده که مهاجرت به این شهر از سایر نقاط استان بیشتر بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز