چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران باقرشهر برگزار شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۵
چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران باقرشهر برگزار شد
چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران باقرشهر با دو دستور کار ؛ چالشها و اقدامات ادارات و سازمان ها در حوزه مقابله با گسترش ویروس کرونا و همچنین ارایه راهکارهای مقابله با آتش سوزی مزارع و علفهای هرز تشکیل گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این جلسه که با حضور سعید استادفرج شهردار باقرشهر ،  مجتبی پرک عضو شورای شهر ، تورانی نماینده فرماندار شهرستان ری و نمایندگان تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران باقرشهر در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد ، اقدامات انجام شده در زمینه های مقابله با گسترش ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفت .

 سیفی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل باقرشهر ، ضمن قدردانی از حضور پر رنگ تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی عضو ستاد ، گزارشی از اقدامات انجام شده اراِیه نمودند .

قربانعلی سیفی سپس افزود : مقابله با این ویروس منحوس همچنان در دستور کار قرار دارد و از شهروندان در خواست می کنیم همکاری لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی بلاخص رعایت فاصله گذاری اجتماعی همواره مد نظر داشته باشند .

وی افزود : در بحث اتش سوزی علفهای هرز و .... مقرر گردید اداره محیط زیست به اتفاق اداره جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی لازم از طریق شبکه های مجازی و خبرگزاریها و همچنین شورا و دهیاریهای منطقه مبنی بر جلوگیری از آتش زدن علفهای هرز و کلشهای اراضی کشاورزی با کمک کشاورزان اقدام نمایند.

سیفی در ادامه مباحث مطرح شده ضمن تقدیر از زحمات آتش نشانی و فضای سبز در  اطفاء حریق و جمع آوری علفهای هرز در بوستان و زمینهای کشاورزی ، از واحد فضای سبز و سایر دستگاههای عضو، خواستار تلاش بیشتر آنان شد و اقدامات انجام شده را کافی ندانست. چرا که حفظ سرمایه های ملی از اولویت های ستاد مدیریت بحران می باشد .

ایشان در ادامه به واحدهای فنی و شهرسازی و همچنین فنی و عمرانی تاکید نمودند نسبت به بازدید های مستمر از کارگاههای ساختمانی اقدام نموده و به آنان رعایت فاصله گذاری اجنماعی را تاکید نمایند .

سپس نمایندگان دستگاهها و شرکتها هر یک به تفصیل گزارشی از اقدامات خود در حوزه کرونا و آتش سوزی های اخیر را ارائه نمودند و در نهایت گزارش امار کرونا در ایران و حهان و پروتگل های ابلاغی برای نامبردگان تشریح گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز