کشف ۳۱ هزار نخ سیگار تاریخ مصرف گذشته در شهرستان قدس

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۴۶۷۷
کشف ۳۱ هزار نخ سیگار تاریخ مصرف گذشته در شهرستان قدس
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از شناسایی و کشف ۳۱ هزار نخ سیگار قاچاق و تاریخ مصرف گذشته به ارزش تقریبی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال توسط کلانتری ۱۳ ابریشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ ستاد "شاهپور فلاحی" در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان در هنگام  گشت زنی در سطح حوزه سرزمینی به یک دستگاه خودروی وانت مشکوک که در بازرسی صورت گرفته مشاهده گردید در قسمت بار این خودرو مقادیر قابل توجه سیگار خارجی  که فاقد  اوراق قانونی هستند، وجود دارد  .

سرهنگ " فلاحی" تصریح کرد: پس از انتقال محموله مذکور به داخل مقر انتظامی و بررسی بیشتر موضوع مشخص گردید تمامی سیگارها مکشوفه تاریخ مصرف گذشته بوده  و متهم با استفاده از انواع مهرهای تقلبی اقدام به درج تاریخ های جدید می نماید و با صدور فاکتور نسبت به فروش آن به دکه های روزنامه فروشی اقدام می کند .

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد : این سیگارها ساخت کشور چین  و با ارزش بیش از سیصد میلیون ریال بوده که هیچگونه مدارک گمرکی در خصوص محموله مذکور از سوی متهم ارائه نشد از این رو با هماهنگی دستگاه قضائی محموله مذکور توقیف و یک نفر در این ارتباط دستگیر و به دادسرا دلالت داده شد .

این مقام انتظامی در پایان خطاب به شهروندان خاطر نشان ساخت: پلیس با تمام توان در راستای برخورد قاطعانه با هر گونه قاچاق کالا اقدام و در این ماموریت مهم مشارکت و همکاری شهروندان در نیل به این هدف که منتج به رونق تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی می شود،بسیار موثر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز