بخشدار قلعه نو:

حمایت از کارآفرینان لازمه رسیدن به شعار جهش تولید است

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۶۱۵۰
حمایت از کارآفرینان لازمه رسیدن به شعار جهش تولید است
علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو به منظورحمایت از کارآفرینان و اشتغالزایی دربخش قلعه نوورسیدگی به موانع و مشکلات آنهااز بازدید و رسیدگی به امورکارافرینان به همراهی دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاها دربخش قلعه نوخبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ بخشدار قلعه نوحفظ نیرو‌های کارگری در ایام شیوع کروناعلیرغم شرایط دشوار اقتصادی، در کنار داشتن اجر معنوی، به عنوان رویکردی در راستای توسعه اقتصادی را ستودنی دانست.

وی افزود:همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها باید زمینه تشویق عمومی به سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و بهبود محیط کسب‌و‌کار را با همکاری یکدیگر مهیا سازند.

صادقی اظهار کرد: واحدهای تولیدی با هدایت و مدیریت کارفرمایان دلسوز و متعهد، با وجود تنگناهای مالی، نگذاشتند فرآیند تولید متوقف شود و عده ای نیز با درک شرایط زمانه و مسئولیت پذیری، در راستای رفع نیاز عمومی به یک کالا، نسبت به تغییر خط تولید واحد خود اقدام کردند.

حمایت ازکارافرینان روستای زمان آباد بخش قلعه نو آغازشد

به تاکیدعلیرضا صادقی بخشداربه منظورحمایت از کارآفرینان وتولیدات ،رسیدگی به مشکلات آنها درروستاها باحضور نماینده بخشداری، حامد زمانی دهیار،رئیس واعضای شورای اسلامی  دربخش قلعه نو آغاز شد.

بخشدار قلعه نو تولید و فرهنگ کارآفرینی را دارای ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: به هر کشور و جامعه توسعه یافته ای نگاه کنیم می بینیم اقتصاد آن کشور متاثر از فرهنگ کار و معقولات اجتماعی پیرامون آن است.

حامد زمانی درحاشیه این بازدید افزود: باید شرایط فراهم شود تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بتوانند در یک محیط مناسب و با قوت قلب بیشتری به فعالیت بپردازند.همچنین مشکلات و موانع کاری سه کارآفرین برترروستای زمان اباد باحضور در کارگاه های آنها مورد بررسی و اقدام قرار گرفته شدو به پاس قدردانی از تلاش آنها با اهدالوح ازآنها تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز