کاغذلو ؛

ورامین از ظرفیت کامل برای رفع مشکلات تولید کنندگان در حوزه‌های مختلف برخوردار است/تولیدکنندگان سهم خود را در رشد اقتصادی جامعه ادا کرده‌اند

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۶۲۸۸
ورامین از ظرفیت کامل برای رفع مشکلات تولید کنندگان در حوزه‌های مختلف برخوردار است/تولیدکنندگان سهم خود را در رشد اقتصادی جامعه ادا کرده‌اند
فرماندار ورامین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت : شهرستان ورامین از ظرفیت کامل برای رفع مشکلات تولید کنندگان در حوزه‌های مختلف برخوردار است و هر جا به پشتیبانی و حمایت استانی نیاز باشد، از توان استانداری و ستاد رفع موانع تولید استان تهران استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه که با ریاست حسین کاغذلو فرماندار ورامین و با حضور جمعی از مسئولان و صاحبان صنایع برگزار شد، مشکلات 15 واحد صنعتی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ورامین در این جلسه گفت: سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و علاوه بر تولید محصولات مختلف، برای افراد جویای کار، شغل پایدار ایجاد می‌کنند.

حسین کاغذلو اظهار کرد: امروز شاهدیم که تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی و مناطق مختلف شهرستان ورامین با تلاش و همت، به تولید بسیاری از محصولات اهتمام داشته و با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا، بسیاری از تولیدکنندگان ورامینی با تغییر خطوط تولید، اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و گان مورد نیاز مراکز بهداشتی را تولید کردند، بدون آن که کمترین توقعی از مسئولان داشته باشند.

کاغذلو تصریح کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت کامل برای رفع مشکلات تولید کنندگان در حوزه‌های مختلف برخوردار است و هر جا به پشتیبانی و حمایت استانی نیاز باشد، از توان استانداری و ستاد رفع موانع تولید استان تهران استفاده می‌شود.

وی گفت: عمده مشکلات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و کشاورزی شهرستان ورامین، سرمایه درگردش، مشکلات بیمه‌ای، تأمین اجتماعی و مالیات است که تلاش می‌شود که موارد ارائه شده در ستاد تسهیل در جلسات تخصصی که با حضور مدیران دستگاه‌ها است بررسی و در شهرستان این مشکلات رفع شود.

فرماندار ورامین تأکید کرد: تولیدکنندگان سهم خود را در رشد اقتصادی جامعه ادا کرده‌اند و مسئولان موظفند بر اساس وظیفه قانونی، مشکلات آنان را رصد کرده و در کمترین زمان بر اساس ضوابط قانونی نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

در این جلسه مشکلات 15 تولید کننده بخش صنعت و کشاورزی در حوزه تسهیلات، مالیات، دریافت سوخت، تأمین اجتماعی و اداره کار بررسی و مقرر شد تا با استفاده از اختیارت قانونی دستگاه‌ها، مشکلات آنان در شهرستان برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز