بعد از ۱۷ هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی ؛

اولین نماز جمعه باقرشهر کهریزک در سال ۹۹ برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۶۳۶۹
اولین نماز جمعه باقرشهر کهریزک در سال ۹۹ برگزار می شود
امام جمعه باقرشهر کهریزک گفت : حفظ سلامتی نمازگزاران از اولویت‌های اصلی ستاد نماز جمعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ نشستی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهر، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، امیر هادی نژاد رییس شورای اسلامی کهریزک، علی یحیی پور شهردار کهریزک، علی کلهر رییس شورای اسلامی باقرشهر، معرب نماینده بخشداری کهریزک، حاج آقا شم آبادی رییس ستاد نماز جمعه باقرشهر و نیروهای انتظامی در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حاج آقا استیری حفظ سلامتی مردم را یکی از اولویت‌های اصلی ستاد نماز جمعه خواند و گفت: در شرایط حاضر که وضعیت کرونا نسبت به ماه گذشته روند صعودی پیدا کرده است بایستی برگزاری نماز جمعه در سطح شهر با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی برگزار شود چرا که حفظ سلامتی مردم و نمازگزاران بسیار حایز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: سالمندان، افرادی که بیماری دارند و یا دارای علائم سرماخوردگی و بیماری های زمینه ای  هستند برای اقامه نماز شرکت نکنند زیرا ممکن است ناقل بیماری باشندو مردم گمان نکنند که کرونا تمام شده است با شرایط خاص به زندگی ادامه دهند. امیدواریم این ویروس هرچه زودتر ریشه کن شود.

حاج آقا استیری ادامه داد: : از شرایط  برگزاری نماز جمعه  این است که نمازگزاران حتماً ماسک بپوشند و مهر و سجاده شخصی داشته باشند.

در پایان جلسه طی هماهنگی با اعضای جلسه مقرر شد که قبل از اقامه نماز مصلی هر هفته به طور کامل توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی و شستشو شود و همچنین تهیه دستکش یکبار مصرف و تهیه ۴ عدد تب سنج و برپایی چادر هلال احمر و حضور پزشک در محل ستاد نماز جمعه از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

 

photo_2020-06-16_13-27-13

photo_2020-06-16_13-27-29

photo_2020-06-16_13-27-53

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز