فرماندار شهرستان ملارد تاکید کرد؛

هرگونه دریافت وجه اجباری از والدین برای ثبت نام دانش آموزان ممنوع است

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۹:۴۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۶۸۳۱
هرگونه دریافت وجه اجباری از والدین برای  ثبت نام دانش آموزان ممنوع است
فرماندار شهرستان ملارد تاکید کرد : هرگونه دریافت وجه اجباری از والدین برای ثبت نام دانش آموزان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار ملارد اظهار داشت: به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکید نمودم با این تخلفات به جدیت برخورد کند.و گزارش آن را ارسال نماید.بازرسی فرمانداری نیز در این موضوع ورود خواهد کرد.

وی افزود:مدارس و واحدهای آموزشی ما قطعا دارای مشکلات مالی هستند ولی راهکارهای کاملا قانونی و شفاف برای کمک های مالی به مدارس پیش بینی شده است

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد ادامه داد و گفت: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش صراحت دارد که کمک ها به مدارس باید داوطلبانه باشد و همچنین ضوابط خاص خود را دارد پس نباید به اسم ثبت نام والدین را برای پرداخت وجه تحت فشار گذاشت.

برنجی فرماندار ملارد  اضافه کرد: علیرغم تنگناهای مالی فراوان تمام دغدغه ما در شورای آموزش و پرورش شهرستان جلوگیری از افزایش فشارها بر مردم است و این مهم در مصوبات کاملا مشهود است.

وی گفت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در جهت کمک به دانش آموزان بی بضاغت گام های خوبی برداشته است که باید به اطلاع مردم شریف شهرستان برساند.

برنجی در پایان خطاب به رسانه شهرستان ملارد تصریح کرد: از ارسال این گزارش توسط رسانه شما  تشکر میکنم. رسانه های سالم  بهترین دیده بان جامعه و انتقال کاستی ها و نقصان ها به مسئولین هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز