افشای راز جنایت هولناک پس از ۹ سال در شهرستان قدس

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۷۵۵۱
افشای راز جنایت هولناک پس از ۹ سال در شهرستان قدس
فرمانده انتظامی شهرستان قدس از افشای راز جنایت هولناک پس از۹ سال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " شاهپور فلاحی" فرمانده انتظامی شهرستان قدس خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس پس از کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در ۹ سال پیش در یکی از محلات شهرستان قدس،بلافاصله تحقیقات گسترده ای در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده دریافتند مقتول در زیر زمین خانه قاتل مدفون می باشد که با هماهنگی دستگاه قضائی و تلاش های ماموران آتش نشانی و ... اقدام به شکافتن کف زیر زمین نموده و جنازه را که به طرز ماهرانه با نایلون چند لایه مومیایی شده تا بوی تعفن مانع از افشای قتل گردد ، را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جنازه کشف شده مربوط به داماد خانواده بوده، تصریح کرد:مقتول که جوانسال بوده و مدت زیادی نیز از ازدواجش نگذشته، پس از بروز اختلافاتی خانوادگی با طناب خفه شده و به جهت جلوگیری از افشای جنایت توسط قاتل در زیر زمین خانه مدفون که بلافاصله پس از کشف جسد ،مظنون دستگیر و در بازجوئی فنی و پلیسی به جنایت خود اعتراف نمود.

سرهنگ فلاحی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرائم و جنایات تلاش کرده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده ها نشده و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجار شکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز