سرمربی جدید فوتبال ساحلی لوکزامبورگ ؛

ایران جز قدرت های برتر فوتبال ساحلی در جهان است/تعامل ایران و لوکزامبورگ در آینده نزدیک

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲۴
ایران جز قدرت های برتر فوتبال ساحلی در جهان است/تعامل ایران و لوکزامبورگ در آینده نزدیک
دکتر گابریل محققی سرمربی جدید تیم فوتبال ساحلی لوکزامبورگ در گفت و گو با برنا عنوان کرد: ایران جز قدرت های برتر فوتبال ساحلی در جهان هست و هم بازیکانی در کشور اروپا با استعداد و پناسیل بالا دارد مطمئا در آینده نزدیک با تیم ملی ایران در لوکزامبورگ بازی خواهیم کرد.

به گزارش گروه خبر ورزشی خبرگزاری برنا ؛ دکتر گابریل محققی سرمربی جدید فوتبال ساحلی لوکزامبورگ در گفت و گو با برنا در خصوص فعالیت خود در حوزه جدید فوتبال ساحلی اظهار کرد ؛ طی مذاکراتی که در این شش ماه با این کشور داشتیم برنامه های ما را ارائه دادیم و ما از برنامه آنها استقبال کردیم و دیدیم می توانیم با این کشور خوب کار کنیم کشور لوکزامبورگ کشوری است که در  فوتبال ساحلی می تواند پیشرفت کند ،جز قدرت های اصلی فوتبال ساحلی در اروپا می باشد و در این موضوع سرمایه گذاری خوبی می کنند.

وی افزود: روز جمعه در نشستی که با جولیان استمیز برگزار شد، به توافق رسیدیم و قرارداد را امضا کردیم دوسال استارت کار را بزنیم تا ببینیم لوکزامبورگ چقدر می تواند در این زمینه پیشرفت داشته باشد.

محققی ادامه داد: لوکزامبورگ در حوزه فوتبال ساحلی یک تیم معمولی بود در قهرمانی و جام جهانی حضور نداشت ولی این سرمایه گذاری را انجام میدند تا بتوانند که یک تیم خوب و قوی بسازند. من هم در برنامه های خود بازیکان جوان در تیم ملی استفاده خواهم کرد که در آینده طولانی بتوانم روی آنها تصاحب داشته باشم به من تقربیا اختیار تام دادند که هر برنامه ای دارم آنجا پیاده کنم.

وی در خصوص رئال مونستر گفت : در اصل من مالک باشگاه مونستر هستم تا زمانیکه که من لوکزامبورگ هستم آقای رضا باغستانی سرمربی رئال هستند طی این سالهای گذشته موفق شدم آکادمی فوتبال ساحلی را درکشور سنگال تاسیس کنم الان نزدیک ۱۶۰ دانش آموز داریم که باعث شد بزرگترین آکادمی ساحلی در دنیا باشد باشگاه ما در چند رشته ورزشی فعالیت دارد در اروپا در باشگاه جوان بازی کردیم از لحاظ شناخت جز تیم هایی خوبی در اروپا هستیم و این موضوع برای لوکزامبورگی ها بسیار مهم بود.

سرمربی جدید لوکزامبورگ گفت : ایران جز قدرت های برتر فوتبال ساحلی در جهان هست و هم بازیکانی در کشور اروپا با استعداد و پناسیل بالا دارد مطمئا با تیم ملی ایران در لوکزامبورگ بازی خواهیم کرد و این تعامل بین ایران و لوکزامبورگ در آینده خواهد بود حتی اگر بتوانم بازیکان ایرانی در آلمان و لوکزامبورگ جذب کنم با خانم شهریاری در این مورد صحبت کردم.

وی در پایان گفت : امیدوارم بتوانم با برنامه ریزی به این تیم کمک کنم و تحولاتی در لوکزامبورگ ایجاد کنم و هرجا هستم  به عنوان یک ایرانی در کارم موفق باشم‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز