کارگاه های آسیب دیده از شرایط کرونا در شهرستان های تهران برای دریافت تسهیلات اقدام کنند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۸۱۵۱
کارگاه های آسیب دیده از شرایط کرونا در شهرستان های تهران برای دریافت تسهیلات اقدام کنند
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران با اشاره به لزوم اطلاع رسانی در مورد پرداخت تسهیلات کرونا گفت: کارگاه های آسیب دیده از شرایط کرونا در شهرستان های تهران برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فریدون عطایی با اشاره به لزوم حمایت از واحدهای اقتصادی آسیب دیده از شرایط کرونا اظهار داشت: ثبت نام برای حدود ۱۳۰ هزار کارگاه که دارای کد می باشند شروع شده، ضمن اینکه برش دستگاهی و شهرستانی آنها با جزییات به فرمانداران و مدیران کل دستگا ه های مربوطه اعلام شده است.

وی ادامه داد: در مورد کارگاه ها و اشخاص فاقد کد کارگاه که در زمره مشاغل چهارده گانه آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا هستند بر اساس مصوبه ستاد مرکز مقرر شد با مراجعه به دستگاه های مربوطه(مثلا رانندگان درون شهری وزارت کشور و یا پخش غذا صنعت معدن تجارت وغیره) و جمع آوری اطلاعات آنها با مسئولیت دستگاه مربوطه در سامانه کارا قسمت تسهیلات کرونا بار گذاری شود و بعد از کارگاه های داری کد بیمه توسط سیستم به بانک ارسال خواهد شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه اطلاعات کارگاه های داری شرایط ارسال شده، فرمانداران به دستگاه های مربوطه دستور دهند تا نسبت به اطلاع رسانی به ذینفعان اقدام کنند.

عطایی همچنین خاطرنشان کرد: تنها شرط ثبت نام ارسال لیست بیمه اسفندماه می باشد و بقیه شرایط از قبیل حفظ اشتغال تا پایان سال ۹۹ و عدم استفاده از بیمه بیکاری و کم نشدن تعداد بیمه شده ها و غیره لغو شده و تمام تسهیلات به صورت یکجا به حساب کارفرما واریز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز