‍ با حضور حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری صورت گرفت؛

جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۱۸۳۲۵
جلسه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری تشکیل شد
جلسه شورای مشورتی جوانان با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری،مهدی مجیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری ، آمنه شب کوکا رییس اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان ری و تعدادی از اعضای شورای مشورتی جوانان شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی در این نشست گفت: جوامعی پیروز و سعادتمند است که روحیه مشارکتی خود را بالا ببرد و وقتی جوانان در عرصه های مختلف حضور فعال داشته باشند همیشه به سمت موفقیت و پیشرفت گام برداشته این.

او افزود: جوانان سرمایه های کشور هستند و بایستی از آنان پاسداری کرد و جوانان با روحیه مطالبه گری بالا و قاطع می توانند موجبات توسعه و ارمغان را بوجود بیاورند.

توکلی با تاکید بر اینکه باید از پتانسیل جوانان در محافل مختلف بهره برد گفت: وقتی برنامه و ایده های خوبی برای جوانان وجود نداشته باشد کشورهای دیگر مشتاق به جذب آنان خواهند شد و در اینصورت سرمایه های کشور از بین میروند.

محمد حسین عباسی دبیر کارگروه رسانه در این نشست گفت: فراموش نکنیم که جوانانی مانند محسن رضایی ، سردار فضلی ها، شهید همت ها، شهید باکری ها و .... جنگ حق علیه باطل را  درطول هشت سال دفاع مقدس اداره کردند و  حضور فرماندهان جوان در جنگ تحمیلی  نشان از درایت و حمایت‌های رهبر کبیر انقلاب از جوانان آن دوره بود.

او گفت: در حال حاضر همیشه مقام معظم رهبری در سخنانشان به جایگاه جوان اشاره میکنند و دربیانیه گام دوم انقلاب چندین بار کلمه جوان نامبرده شده است و بایستی با نگاهی متفاوت جوانان را احیا کنیم.

عباسی با انتقاد از اینکه از جوانان در عرصه های مختلف کشور استفاده نمی شود گفت: امروزه جوانان نخبه در گوشه انزوا فرو رفته اند و کسی از پتانسیل مضاعف آنان بهره نمی‌برد و انشالله با مدد فرماندار جوان و تفکرات نوین بتوان جوانان نخبه را به پای کار آورد.  

محمد حسین عباسی دبیر کارگروه رسانه در ادامه گفت: سال گذشته با گردآوری افراد رسانه ای و جوانان نخبه جلسات متعددی برگزار شد و در این جلسات تصمیم به برگزاری نمایشگاه عکس در شهرستان ری نمودیم.

او افزود: اما با توجه به تداخلات پیش آمده بخاطر انتخابات مجلس شورای اسلامی و بیماری کرونا برگزاری نمایشگاه کنسل شد که انشالله در سال جدید با رویکرد متفاوت و حمایت‌های فرماندار شهرستان ری بتوانیم در این حوزه مثمر ثمر واقع بشویم.

 

نظر شما