برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۰
برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹
اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک در سال ۹۹ به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار و دیگر مدیران ادارات برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در جلسه شورای اداری شهرستان طی سخنانی گفت: کسانی که با خداوند متعال پیمان الهی داشتند از فرصت‌های بوجود آمده برای خدمتگزاری استفاده کرده و حتی جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: باید عهدی را که با خدا بستیم ارزان نفروشیم و همچون شهید چمران دارای اندیشه ناب همراه با اخلاص و مظلومیت باشیم.

امام جمعه قرچک افزود: مردم قرچک مستحق برخورداری از امکانات هستند و لازمه ایجاد توسعه در منطقه تلاش حداکثری تمامی مدیران در همه ادارات و نهادهاست.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری قرچک اظهار داشت: عمده مشکلات قرچک در حوزه زیرساختی است و هنر مدیران این منطقه باید اولویت‌بندی امور باشد.

وی افزود: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیز بیمارستان شهید ستاری، توسعه امکانات حمل و نقل و راه و ترابری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، پیگیری حمل و نقل ریلی و مترو، تقاطع‌های غیرهمسطح، توسعه مراکز اشتغال و کارآفرینی، احیای کارگاه‌ها و کارخانجات رو به تعطیلی و توسعه منابع آب پایدار جزو اولویت‌های قرچک است.

در ادامه جلسه بهمن خطیبی فرماندار قرچک گفت: مشکلات شهرستان قرچک بر اساس اولویت‌بندی باید مرتفع شود و پیشرفت منطقه بر مبنای سند توسعه ابلاغی خواهد بود.

وی ادامه داد:ضرورت دارد مدیران ادارات و کارکنان آنها تمام توان و امکانات در اختیار را برای تحقق شعار سال بکار گیرند و دقت کافی داشته باشند که بیماری کرونا بهانه‌ای برای کم کاری و سهل انگاری در این زمینه نباشد.

خطیبی بیان داشت: ویروس کرونا هنوز هم بصورت جدی جان مردم را تهدید می‌کند به همین دلیل باید تمام موارد و پروتکل‌های بهداشتی در ادارات به دقت اجرا شود.

فرماندار تاکید کرد: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز جزو برنامه‌های مهم شهرستان است چراکه این پدیده در آینده منطقه را با معضلات جدی مواجه می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز