دیدار فرماندار شهرستان با رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۹۴۵۳
دیدار فرماندار شهرستان با رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر
فرماندار اسلامشهر با حضور در مجموعه قضایی شهرستان فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در این دیدار که معاونین سیاسی اجتماعی و امنیتی و برنامه ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی و مشاور امور ایثارگران فرماندار نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپور در سخنانی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه با بیان اینکه همدلی و هماهنگی قابل قبولی در سطح مدیران شهرستان وجود دارد، گفت: مردم اسلامشهر از خدماتی که توسط دادگاهها و دادسرای شهرستان ارایه می شود رضایت دارند.

وی تصریح کرد: هیچ یک از کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرستان نیز پرونده خاص قضائی که مانع تولید باشد ندارند و باید از تلاش ها و زحمات رییس دادگستری و دادستان اسلامشهر در جهت رفع مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف و حمایت از رونق هرچه بیشتر تولیدی ها و واحدهای صنعتی شهرستان قدردانی کنیم.

همچنین رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر در سخنانی با بیان اینکه انسجام و تعامل خوبی بین مسئولان شهرستان حاکم است گفت: ثبات نسبی و قابل قبولی در حوزه های مختلف شهرستان از جمله فعالیت های اقتصادی، صنعتی، خدماتی و... وجود دارد.

وی با بیان اینکه آزمایشات فنی و خاک شناسی پروژه ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامشهر نیز مثبت بوده و بزودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد، افزود: با احداث این ساختمان 5 طبقه با 5 هزار متر زیربنا فضای مناسب برای پاسخ دهی به مراجعان به دادسرا فراهم خواهد شد.

رئیس دادگستری اسلامشهر همچنین به پاسخ دهی به 23 هزار مراجعه کننده به واحد ارشاد و معاضدت دادگستری در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت:شورای حل اختلاف احمدآباد مستوفی نیز تجهیز شده و از این پس به پرونده های اختلافی تا مبلغ 20 میلیون تومان در بخش احمدآباد مستوفی رسیدگی خواهد شد.

یونس اسدی مقدم دادستان اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با تلاش ها و پیگیری های فرماندار شهرستان جنب و جوش خاصی در حوزه رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و کارگاههای شهرستان ایجاد شده اظهار داشت: ما نیز هرجا و در هر موضوعی که نیاز باشد از مسئولان اجرایی شهرستان در راستای عمل به قوانین و مقررات حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید از مسئولیتی که چند صباحی در اختیار ما قرار گرفته برای خدمت به مردم مومن و شریف اسلامشهر استفاده کنیم و بخشی از مشکلات و نارسایی های این شهرستان را مرتفع سازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز