آمادگی شورای اطلاع رسانی استان تهران برای انعکاس اقدامات در هفته دولت

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۰۱۷۴
آمادگی شورای اطلاع رسانی استان تهران برای انعکاس اقدامات در هفته دولت
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت تقویت اعتماد میان مردم و دولت از آمادگی شورای اطلاع رسانی استان تهران برای انعکاس اقدامات در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نشست معاونین سیاسی سراسر کشور و مدیران کل سیاسی و انتخابات به صورت ویدئو کنفرانس به ریاست جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و مسئولان وزارت کشور در حوزه انتخابات برگزار شد.

شکراله حسن بیگی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت شورای اطلاع رسانی استان تهران اظهار داشت: اعتماد متقابل میان مردم و دولت، ‌اطلاع‌رسانی شفاف و پاسخگویی در مقابل مردم و افکار عمومی و نخبگان راهبرد مهمی است که موجب تقویت اعتماد متقابل حاکمیت و مردم و گسترش مشارکت عمومی در اداره کشور و جریان توسعه ارزیابی و ضرورت آن می شود.

وی ادامه داد: شورای اطلاع رسانی استان به مثابه‌ یک اتاق فکرِ تصمیم‌ساز، ضمن شناخت نقاط ضعف و قوت و تقویت روابط عمومی دستگاه ها و نهاد ها،  بایستی درحوزه  اطلاع رسانی، مدیریت افکار عمومی و گردش اطلاعات در بخش های مختلف فعال‌تر عمل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت انعکاس اقدامات دولت در استان تهران خاطرنشان کرد: انعکاس مطلوب اقدامات نقش مهمی در امیدآفرینی در سطح جامعه دارد، از اینرو شورای اطلاع رسانی استان تهران برای انعکاس اقدامات در هفته دولت آمادگی دارد و با پیگیری اقدامات ابتکاری بازنمایی صحیح و مطلوب اقدامات را دنبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز