ابراهیم شیرکوند:

ورزش مهمترین رکن برای شناساندن فرهنگ و تمدن منطقه است

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۰۵۲۲
ورزش مهمترین رکن برای شناساندن فرهنگ و تمدن منطقه است
ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفتگویی با برنا عنوان کرد: ورزش مهمترین رکن برای شناساندن فرهنگ و تمدن منطقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفتگویی با برنا ، با ابراز خرسندی از حضور تیمهایی از ورامین در بالاترین رده باشگاهی کشور ، خواستار حمایت همه جانبه مسولان جهت پایداری و حفظ چنین امر مهمی گردید.

وی ادامه داد: شرکت نمایندگان یک شهر در لیگ های معتبر ورزشی کشور دارای حسن های بسیاری خواهد بود که منجر به ارتقاء جایگاه و نام آوری برای هر منطقه ای میگردد.

شیرکوند افزود: مسوولان مناطق مختلف با بهره مندی از پتانسیل های موجود شرایط را در راستای شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم مهیا می نمایند که این امر توسط ورزش ، هنر ، تاریخ و فرهنگ ، اقلیم جغرافیایی و بسیاری موارد دیگر میباشد.

این مسوول اظهار داشت: ورامین نیز با بهره بردن از شرایط ایده آل ورزشی ، طی چندسال اخیر توانسته خود را در سطر اخبار مهم قرار دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: باید به کلیه هیاتهای ورزشی توجه و کمک مالی شود و از رشته هایی همچون والیبال ، فوتسال ، تکواندو ، کاراته ، تنیس روی میز و والیبال نشسته به دور از هیاهو و عدم دخالت رشته های فوق در امورات خارج حیطه اختیارت  دیگران و با یاری و هم دلی تمام همچون ادوار گذشته مورد حمایت قرار گیرد تا در رویارویی با حریفان در لیگ برتر کشور به نام آوری شهر کهن ورامین پرداخته که همین امر می تواند بارقه امید را برای پرورش جوانان و معرفی قابلیت ها زنده نگاه داشت.

شیرکوند خاطرنشان کرد: در این صورت جای امیدواری و خوشحالی خواهد بود که توسط ورزش ، دشت پهناور ورامین در قاره کهن و حتی عرصه بین الملل نیز معرفی گردد که این نشان از اهمیت مقوله فرهنگ و ورزش دارد.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری و برنامه ریزی در ورزش میتواند از بهترین و برترین اتفاقات ممکن باشد تا با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را در راستای تبلیغ شهر و دیار خود داشت.

رییس اداره گفت: ورزش ؛ در کنار شناساندن فرهنگ ، آداب و رسوم میتواند شرایط را جهت کشف استعدادها و نخبه پروری مهیا نماید و این امر نیز از لحاظ ساختن آینده یک جوان و ساماندهی جامعه و حتی خانواده مطلوب واقع گردد.

این مسوول اشاره کرد: ورامین پتانسیل معرفی رشته های مختلف ورزشی را دارا میباشد مشروط براینکه توجه اصلی و اولیه به توسعه زیرساخت باشد که میتوان به قاطعیت گفت در حال حاضر هیچگونه مکان استانداردی در این شهرستان نداریم ولی چنانچه با حمایت همه جانبه مسولان ارشد کشوری و شهرستان این مهم بر طرف شود بدون هیچ دغدغه ای در اکثر رشته ها و در رده بالای کشوری با برنامه های متنوع و با قابلیت اجرایی در سطح استان و کشور را شاهد خواهیم بود و این خود آغازی بر موفقیت های روزافزون میباشد.

 شیرکوند گفت: جوانان با استعدادی در این دیار وجود دارند که در صورت هدایت و حمایت نام و آوازه کشورمان را در میادین مختلف بین الملل طنین انداز خواهند کرد و این خود فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری مطلوب در ورزش است.

این مسوول یادآور شد: در صورت نگاه ویژه به تمام هیاتهای ورزشی و حمایت از سوی مدیریت شهری بنابر مصوبات موجود ، تحول عظیمی را شاهد خواهیم بود چرا که تقویت رشته های مختلف ورزشی راه را برای پرورش نخبگان هموار مینماید.

وی اظهار داشت: امیدواریم با هم دلی  تمام مدیران ، صاحب نظران و متولیان امر با برنامه ریزی و نگاه ویژه به شهرستان کهن ورامین با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، داشته های منطقه را از لحاظ تاریخی و فرهنگی به دنیا صادر نماییم.

 

نظر شما