فرماندار شهریار:

ملاک عملی شورای فرهنگ عمومی، حل چالش ها و مشکلات اجتماعی را دنبال می کند

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۲۰۵۲۸
ملاک عملی شورای فرهنگ عمومی، حل چالش ها و مشکلات اجتماعی را دنبال می کند
طاهری فرماندار شهرستان شهریار در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال ۹۹ با تاکید بر اینکه خروجی این جلسات باید بصورت مطلوب تقدیم مردم فهیم شهرستان و نظام جمهوری اسلامی شود گفت: ملاک عملی در این جلسات در حال تدوین است و خوشبختانه حل چالش ها و مشکلات اجتماعی را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار در سال ۹۹ به ریاست حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، مراد طلب رئیس دادگستری، نیکخواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین دستگاه ها و روسای ادارات مرتبط و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و همچنین گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی، با ابراز خرسندی از اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان به مسائل مهم نزدیک می شود تا بتواند بسته ای فراهم کند که گزارش خروجی مطلوب آن تقدیم نظام و مردم فهیم شهرستان شهریار شود،اظهار داشت: ملاک عملی در این جلسات در حال تدوین است که جای خوشحالی دارد به دلیل آنکه حل چالش ها و مشکلات اجتماعی را دنبال می کند.

فرماندار شهرستان شهریار همچنین در انتها با تاکید بر اینکه مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی می بایست بصورت با دغدغه مندی تمامی اعضاء و انجام درست وظایف محوله همراه باشد افزود: نتیجه مصوبات لازم است تا بصورت واضح مشخص گردد و تاثیر آن متوجه عموم مردم شود که قطعا در این صورت شاهد بهبود وضعیت در آینده خواهیم بود.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و سراسر دنیا، شهرستان شهریار را در وضعیت زرد عنوان کرد و تصریح کرد: نوع رفتار ما در قبال این ویروس باید درست باشد، با وجود اینکه نمی شود کار را تعطیل کرد لذا لازم است مراقبت و دقت نظر در تمامی امور بکار گرفته شود. جلسات فرهنگ عمومی با توجه به شرایط پسا کرونا در حال تشکیل است و این امر متسلزم توجه جدی به پروتکل های بهداشتی و اجرایی کردن آن در تمامی مراحل زندگی می باشد.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار افزود: شهرستان شهریار در هفته های گذشته در شرف رسیدن به شرایط سفید کرونا بود اما متاسفانه عدم رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل ها، این رویه را تغییر داد و به این جهت از ادارات و دستگاه های مختلف خواهش داریم در برنامه ها و فعالیت های مختلف خود رعایت کامل موارد و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از بروز هر گونه مشکل جدیدی جلوگیری به عمل آید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز